ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
‍‍مولانا چه قشنگ به مرحم تموم دردهاش و کسی که همیشه توی شرایط سخت کنارش بوده گفته: «جایِ گله نیست چون تو هستی همه هست»

تجربه به من ثابت کرد: ۱- اونی که وضع مالی بهتری‌ داره، خاکی تره ۲- اونی که شعورش بالاتره، به همه احترام میزاره ۳- اونی که بیشتر میخنده، از همه غمگین تره ۴- اونی که کمتر حرف میزنه، بیشتر میفهمه ۵- احمق ها ضعف هاشونو با سطح سواد تحصیلی و دانشگاه میپوشونن ۶- قضاوت کننده، عیبش از همه بیشتره

شاید باورتون نشه ولی چند تا از عزیزترین آدمای زندگیم، بعد از گفتن یک جمله و فقط یک جمله، دیگه عزیزترین آدم زندگیم نبودن..

شد، شد نشد، بشین بغل دستم برات چایی بریزم قربون چشات... غصه هاتم نصف نصف... خب؟!

‏📌روز جهانی دختر رو تبریک بگیم به دخترایی که... توی راه مستقل شدن و کار کردن بارها قلبش شکست اما جا نزد به دختر بزرگ خونواده که پای درددل همه بود اما کسی نمی دونست چی داره توی دل  اون میگذره به اون دختری که  وقتی بچه بود جای حمایت  با جمله‌ی " چون تو دختری" محدود شد اما پا پس نکشید بیا روز جهانی دختر رو تبریک بگیم به اون دختری که بالشت زیر سرش بیشتر از خونواده و دوستاش حال واقعیش رو میدونست تبریک به اون دختری که برای دوستاش هم مادری میکنه و همیشه الهام بخش و حامی اوناست روز اونایی که بهشون گفتن نمیشه، از پیش بر نمیای، کار تو نیست، اما آخرش به همه نشون دادن چقد قوی و فوق العاده ان مبارک❤️

شاید از لحاظ علمی نشه ثابتش کرد ولی، به نظر من قلب و ذات ناپاکِ آدم‌ها توی صورتشون تاثیر می‌ذاره و زشتشون می‌کنه.

به عنوان کسی که یکم تجربش بیشتره میگم؛ میخوای پارتنر انتخاب کنی؟ به خانوادش دقت کن به فرهنگش دقت کن به بهداشتش دقت کن به دوستاش دقت کن به رفتارش با حیوونا دقت کن به اهدافش دقت کن سطحی وارد رابطه نشید تا روحتون آسیب نبینه… رابطه ای که بدون شناخت شروع بشه با شناخت تموم میشه!

میخوام بهت بگم: وقتی هستی همه چیز فرق داره.. همه چیز قشنگ تره.. خوشیا طولانی ترن، غما کمترن.. خندهامون بیشتره،شنیدن چرت و پرتامون شیرینه.. ساندویچ های ارزون کنار خیابون خوشمزه ترینن.. خیابونا واسه من قشنگ ترن،آدما خوشحال ترن.. میخوام بگم فارغ از جا و مکان شرایطش با تو همه چی خوبه..همه چی..!

به تجربه دیدم؛ "کم‌ترین چیزی که دختر پسرا تو اشنایی‌های قبل از ازدواج در موردش صحبت می‌کنن پوله! و بیشترین چیزی هم که بعد از ازدواج بابتش دعوا میشه پوله!، در نتیجه؛ - تو آشنایی‌ هاتون از پول، معنای پول، نحوه  مدیریتش و خرج کردنش خیلی حرف بزنید. لعنتی خیلی مهمه!، خیلی

وقتی یکی بهتون توجه میکنه و وقت میذاره براتون قدرشو بدونین.. چون ممکنه صد تا آدم منتظر یه لحظه توجه از سمت اون باشن

آدما فقط لحظه ی انفجار تورو میبینن نمیبینن چقدر کنار اومدی،کوتاه اومدی و چقدر سازش کردی..🤌🏻

حالم خوب نیست و می‌ترسم با کسی حرف بزنم. که این‌روزها حرف زدن، بیشتر غمگینم می‌کند. چیزهایی‌ هست که نمی‌خواهی حتی در ذهن خودت مرورشان کنی و بازگو کردنشان، به هم‌زدن خاکستر می‌ماند و آتش خفته‌ی درونت را شعله‌ور می‌کند. دردهایی هست که نپذیرفته‌ای، که نمی‌پذیری، که نمی‌خواهی بپذیری! در زندگی همه‌ی ما زمان‌هایی می‌رسد که قوی‌ترین آدم زمین هم اگر باشیم، حریف ارتش مسلح اندوه نیستیم. دارم یک‌تنه می‌جنگم و هر شب با سربازانی خسته و زخمی از نبردی نابرابر، به رختخوابم باز می‌گردم... 👤#نرگس_صرافیان_طوفان‌

زندگی بهم یاد داد راجع به هیچ مسئله‌ای اظهار نظر قطعی نکنم، چون همه چیز به مرور زمان عوض میشه، آدم‌ها، نظراتشون، شخصیت‌هاشون و برخوردهاشون.

کلمه‌ی «خونه» رو خیلی دوست دارم. دارم برمی‌گردم خونه، می‌آی خونه پیش من؟ این گل‌ها رو برای خونه گرفتم، تو برای من مثل خونه‌ای، خونه. خونه. خونه. خونه ... خونه‌تون گرم 🫰🏻

خودت باش؛ جهان اصالت را می پرستد.

بمونید! برای اون کسی که ارزششو داره بمونید حتی شده از دور باشه اما بمونید براش.

‏ذهنِ عزیزم، هیچ خبری نیست به‌خدا، همه‌چیز خوبه، نشستیم دیگه، چرا مضطرب می‌شی آخه؟

‏حرفی که میخوای رو نمیزنی از ترس اینکه کسی ناراحت نشه کاری که نمیخوای رو انجام میدی از ترس اینکه به کسی بر نخوره بر خلاف میلت و طبق نظر اطرافیانت زندگی میکنی چون میترسی که تایید نشی در حقیقت این تو نیستی که زندگی میکنی این ترس های توئن که دارن جای تو زندگی میکنن به خودت بیا

یه جمله دیدم که شنیدنش خیلی دردناکه: میگه که؛ "همون کسی که بیشتر از همه دوستش داری، اخرش بهت یاد میده، دیگه هیچ وقت کسی رو اینجوری دوست نداشته باشی! "

آقایون یه تقلب بهتون برسونم ؟ خانوما از سوال پرسیدن خوششون نمیاد؛ خیلیاشونم خجالتی و تعارفی هستن! میخوای بیام دنبالت؟ اگه میخوای واست بگیرم؟ میخوای بریم بیرون؟ لطفا برو دنبالش، واسش بگیر و دعوتش کن واسه بیرون رفتن.