ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
دیگه بهم ثابت شده که تو هر بحث و دعوایی اونی که بیشتر داغ کرده و داد و بیداد میکنه بی گناه تره، مقصرا همیشه به خودشون مسلطن، اروم و بی صدا مغزتو نابود میکنن و عصبانیت میکنن تا اخرش بگن دیدین فلانی چیکار کرد؟ من داشتم مث ادم باهاش صحبت میکردما.

لیست کارهای پاییزی - خوشحال بودن - پختن رول دارچینی - درست کردن یا خریدن غذا برای گربه‌های بیرون خونه - شمع درست کردن - امتحان کردن کارامل ماکیاتو در کافه‌های جدید - درست کردن دفتر کلمات - دوباره خوندن کتاب‌های قدیمی - خریدن لاک قرمز و گوش دادن به رد(تیلورز ورژن) - کالکشن درست کردن از برگ‌های پاییزی - روح و کدو حلوایی ساختن با خمیر چینی - هات چاکلت خوردن در روزهای بارونی - درست کردن پلی لیست پاییزی - خریدن جوراب - خوندن بابل - بافتن شال گردن - دیدن over the garden wall - درست کردن بوک مارک پاییزی - گرفتن آب پرتقال - پختن سوپ کدو حلوایی - ریواچ کردن هری پاتر - کباب کردن مارشمالو

قشنگ ترین توصیفی که راجبت میتونم بکنم اینه که تو برام مثلِ اهنگی هستی که هر وقت بهش گوش میدم حالم خوب میشه، مثلِ میوه های خوشمزه‌ی تابستون، مثلِ شب بیداری از ذوق مسافرت فردا، مثلِ هیجانِ اولین قرار با یه ادم مهم، مثلِ یه نوشیدنی خنک وسط گرمای تابستون،‏ مثلِ چیزی که هیچوقت نداشتی:)

کپشن‌های رندوم اینستاتون: Minding mine سرم تو کار خودمه In my moment تو لحظاتی که کنار خودمم That's me اون منم Pull up رشد کن Dressed to kill یه جوری لباس پوشیدم که نفستون بند بیاد Sit pretty قشنگ بشین How's the view? منظره‌ش چطوره؟ Me again باز من اومدم

من همیشه به اونایی که حساس نیستن حسادت میکنم، هیچی رو جدی نمی‌گیرن، وحشت نمی‌کنن، میدونن چطور نادیده بگیرن، وقتشون رو با فکر کردن بیش از حد تلف نمی‌کنن، دلبستگی ندارن، من به این آدمها حسودیم میشه.

امیدوارم دُچار بشی رفیق به عشق ، به خنده 🌱🤍

بهش گفتم حوصله ندارم، امشب نریم بیرون تورو هم بی حوصله میکنم، کسل میشی. گفت نه من میام پیشت نمیزارم با این حال تنها باشی، دو تایی اصلا خسته و بی حوصله میشیم خوبه ؟؟ بعضی وقتا نیازی به دوستت دارم نیست، جایگزین قشنگ تری وجود داره 😍♥️🍃

‏شب هنگام، تکه‌های شکسته‌ات را بهم بچسبان تا صبح دوباره همانی شوی که بودی؛ قوی، استوار و شجاع.

به اندازه ی تمام دفعاتی که ازت ناراحت شدم، و تو فهمیدی و حتی سعی نکردی درستش کنی؛ ازت دور شدم.

هیچ‌کس نمی‌فهمه از نظر روانی چقدر انرژی از یه آدم گرفته میشه،تا خودشو از یه موقعیت تاریک نجات بده! پس اگه امروز یا هر روز دیگه ای اینکارو انجام دادی، به خودت افتخار کن..

پرسید؛ این همه زخم چرا بر راه است؟ گفت؛ زخم‌ها نشانه‌اند، راه را نشان می‌دهند.✨❤️

من خیلی آدم واکنش نشون نده ای هستم. ‏اگه دیدید خیلی واکنش نشون میدم بدونید لایه های عمیق روح و روان وجودم رو لمس کردید.

مهم نیست کوه چقدر بلنده، خورشید همیشه طلوع میکنه!

اما شهریار به جای "کارما" گفته: فلک همیشه به کام یکی نمی‌گردد، که آسیای طبیعت به نوبتست ای دوست

کسی را بسیار دوست داشتن یعنی؛ از آرامشِ او مراقبت کردن...

من با هیچکی با دعوا و داد و بیداد و بی احترامی ارتباطمو قطع نکردم، من صرفا یهو غیب میشم، دیگه جواب زنگ هاتو نمی دم، دیگه جایی که احتمال بدم باشی نمیرم، و دیگه هیچ اسمی ازت تو هیچ جای زندگیم نمیزارم باشه.

⭕️بیو های تک کلمه ای انگلیسی خفن: - Evolving (در حال تکامل) - Fearless (بی باک) - Zzzzz( فقط خواب، خوابالو) - Charming(جذاب  ) - Jolly (شنگول، شاد) - Eccentric ( عجیب، غیر عادی) - Majestic (با شکوه، با عظمت) - Numb (بی حس)

آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله سختی‌ها را نداشت. میل عجیبی به گریز پیدا کرد، به ندیدن، ندانستن، رفتن برای همیشه.

‏حس ششم دخترا خیلی قوی وَ عجیبه! اونا میفهمن؛ اگه صرفاً برای بدنشون خواسته بشن اگه صادقانه و خالصانه دوست داشته نشن فرق بین عشقِ ناب وَ رابطه‌ی شهوت محور رو فرق بین اهمیت دادن وَ ادای اهمیت دادن رو خیانت‌رو، حتی اگه حرفه‌ای انجام بشه… چطوریشو نمیدونم ولی اونا میفهمن همه چیزو..

یه قسمتی ازمن درد میکنه... که براش تصویری ندارم ،صدایی ندارم... مکانی ندارم،حالتی ندارم،توصیفی ندارم... فقط میتونم بگم بخشی از من درد میکنه...