ar
Feedback
اَفکارِ قَلبم ؟

اَفکارِ قَلبم ؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437

إظهار المزيد
353
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+3630 أيام
أرشيف المشاركات
رسالة فيديو00:11

رسالة فيديو00:11

«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»

حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی.

-هیچی فقط الحمدلله کربلاییم

تازه خودت هم می‌دونی که این کار عاقلانه نیست، ولی باز قلبت امضاش می‌کنه.

حسین جان همه راه‌هایی که برای گریه بلدم بی‌فایده‌س.. یه کاری با دلم بکن

‘كه چى؟’ اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم. امیرطاها سِلکی’

خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.

من هرکجای جهان برم:
من هرکجای جهان برم:

-خانه‌ی‌پدری❤️
-خانه‌ی‌پدری❤️

قراره ما باشد جنة الحسين…

منو حرفای نزده ام:
منو حرفای نزده ام:

یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه

Repost from N/a
در "اصلا میشنوی این صدامو؟" ترین حالت ممکن قرار دارم....
آقای اباعبدالله:)

‏اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.

نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است... نگه‌داشتن از بدست آوردن، محترم‌تر است...

ببخشید که تو روضه‌هات ببشتر برای خودم گریه کردم حسین جان :)

به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه- باتشکر از توجه شما به این موضوع

به آدمایی که منو تو زندگیشون دارن حسودیم میشه-