اَفکارِ قَلبم ؟
الذهاب إلى القناة على Telegram
از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437
إظهار المزيد353
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+3630 أيام
أرشيف المشاركات
‘كه چى؟’
اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم.
امیرطاها سِلکی’
یه سادیسمی هم هست به این صورت که صبح به موقع بیدار میشی ولی انقد تو جات میمونی تا دیرت بشه
Repost from N/a
در "اصلا میشنوی این صدامو؟"
ترین حالت ممکن قرار دارم....
آقای اباعبدالله:)
اگر "درسته" و "حق با شماست" رو ازم بگیرن هیچ حرفی واسه پایان دادن به یه بحث تخمی ندارم.
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
نگهداشتن از بدست آوردن، محترمتر است...
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
