اُدَیِب
الذهاب إلى القناة على Telegram
آواره آدمِ بی خونه نیست؛ آدمِ بی قصهست. اینستاگرام https://www.instagram.com/adib_mojeni?igsh=MXV2d3JhYnVpdzF1cQ%3D%3D&utm_source=qr ناشناس http://t.me/BChatPlusBot?start=sc-pLezP9sUTIBi بساط https://t.me/basat_artshop همون بچه شهرستانیای که..🪱
إظهار المزيد2 816
المشتركون
-524 ساعات
-87 أيام
+17330 أيام
أرشيف المشاركات
2 819
نه واقعا.
بعضی چیزا رو نگیرم نمیشه.
یچیزایی رو هم نتونستم بگیرم چون قَدَم کوتاه تر بود.
حالا مثلاً میشه گفت یاد گرفتم رها کنم.
اما خودمونیم، سفت تر میچسبیدم دستم کنده میشد.
2 819
فراموش شدن.
چون تو فراموش نمیکنی.
فقط میگی که کردی.
همیشه یه گوشهی ذهنت یه چیزی میمونه که شبایی که کم میاری باهات ور بره.
ولی اگه واقعا فراموش بشی، ترسناک میشه.
و دردناک!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
