uz
Feedback
اُدَیِب

اُدَیِب

Kanalga Telegram’da o‘tish

آواره آدمِ بی خونه نیست؛ آدمِ بی قصه‌ست. اینستاگرام https://www.instagram.com/adib_mojeni?igsh=MXV2d3JhYnVpdzF1cQ%3D%3D&utm_source=qr ناشناس http://t.me/BChatPlusBot?start=sc-pLezP9sUTIBi بساط https://t.me/basat_artshop همون بچه شهرستانی‌ای که..🪱

Ko'proq ko'rsatish
2 816
Obunachilar
-524 soatlar
-87 kunlar
+17330 kunlar
Postlar arxiv
بعد از مدت‌ها توبا و کیارش رو دیدم؛ چسبید!

🇵🇹

نه واقعا. بعضی چیزا رو نگیرم نمیشه. یچیزایی رو هم نتونستم بگیرم چون قَدَم کوتاه تر بود. حالا مثلاً میشه گفت یاد گرفتم رها کنم. اما خودمونیم، سفت تر می‌چسبیدم دستم کنده می‌شد.

با سه تا از بهترین‌ها.

اونم خودم دم کرده بودم بخدا.

آهنگ بگا مگا از شاهین رو می‌ذارم براش.

باب میلم نیست. هنوزم تموم نشده. شاید تموم شدنش، باب میلم باشه.

من اگر نَدَوَم، می‌میرم.

من اگه لالایی بلد بودم خودم خوابم می‌برد عزیزم🤲🏻

Ovozli xabar01:07

برم؟

فراموش شدن. چون تو فراموش نمی‌کنی. فقط میگی که کردی. همیشه یه گوشه‌ی ذهنت یه چیزی می‌مونه که شبایی که کم میاری باهات ور بره. ولی اگه واقعا فراموش بشی، ترسناک میشه. و دردناک!

@RapRelease - Bandbaze Mast - Ali Sorena.mp312.02 MB

:

آره قشنگ جا خوش کرده رفته تو کونم.

اینجوری:

شاید چون دیگه واضح تر از این نمی‌شد بفهمیم که مهره‌‌های بازی این شطرنجیم؟

این قطعا کار اکسمه. هم جوابِ سوال، هم طراحِ سوال.