ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 697 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 613 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 925 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 697 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -223، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.07‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.78‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 180 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 745 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 697
المشتركون
-324 ساعات
-207 أيام
-22330 أيام
أرشيف المشاركات
به دست می‌آوری خیلی بهتر از چیزها و کسانی که از دست دادی، اندکی صبر ...

«می‌گفت: انسانهای خوب وقتی قلبشان می‌شکند دست از دوست داشتن برنمی‌دارند، فقط دیگر نشانش نمی‌دهند...»

‏الان دقیقاً همونجاییم که معین دهاز میگه: “دیگر انرژی لازم برای دوستی‌های بی‌معنی، تعاملات اجباری و مکالمه‌های غیرضروری را ندارم”.

‏من کیفمو گم‌ کردم، بزرگ ترشو گرفتم. ‏یکی از دوستامو از دست دادم، واقعی ترشو پیدا کردم. ‏هرگز چیزی رو از دست نمی‌دید. ‏مگه اینکه بهترش در انتظارتون باشه.

رشد درد داره. ولی می‌ارزه. خوش رنگ و لعابت می‌کنه، تراشت میده، جلات میده، برق می‌افته به ریخت و قیافت. درد داره‌ها، تا دلت بخواد، صدای شکستن استخوناتو می‌شنوی، ولی می ارزه🤌🏻

معمولا اجازه میدم آدما به طور مکرر منو ناامید کنن تا لحظه‌ی حذف کردنشون هیچ شک و تردیدی به دلم راه ندم...

دنیا برنمی‌گرده بگه "می‌دونم حالت خوب نیست، پس منم نمی‌چرخم." دنیا به هیچ‌جاش نیست که تو در چه حالی.

هیچ وقت مجبورت نمیکنم قدر منو بدونی اما وقتی رفتم اینو حس می‌کنی !

ولی اونایی که از موفقیت دیگران خوشحال میشن، زندگی آروم تری دارن

من ترکت می‌کنم. اگه باعث بشی دیدگاهم به خودم بد بشه، ترکت می‌کنم. اگه خط قرمز هام رد بشه ترکت می‌کنم. اگه احترام و ارزشم رعایت نشه ترکت می‌کنم. اگه رفتارای سمی ببینم ترکت می‌کنم. اگه دورو باشی و دروغ بگی، پشتم حرف بزنی و منو خر فرض کنی ترکت می‌کنم. اگه همون اندازه ای که برات گذاشتم نذاشتی ترکت می‌کنم. اگه مداوماً ازت انرژی منفی بگیرم ترکت می‌کنم. مگه زندگی چند روزه که بخوام وقت خودمو با این چیزا هدر بدم؟ مگه آدم‌ کمه که منتظر درست شدن احتمالی یه نفر بمونم؟ مگه کی از خودم مهم تره که حالمو به خاطرش بد‌ کنم؟ -دیاکو.

من همیشه غصه‌ی حرفایی رو می‌خورم که لیاقتم نبوده بشنوم...! از آدمایی که روشون خیلی حساب کرده بودم :)

یعنی چی با دختری که خونوادش باهاش ارتباط خوبی ندارن وارد رابطه نشید؟! مگه اون مقصر بد رفتاری پدر مادرشه؟ نه تنها وارد رابطه میشیم، بلکه جای خالی خیلی چیزا رو براشون پر میکنیم.

من تو اوج تاریکی قلبمو سفید نگه داشتم سخت بود؛ ولی درست بود!☑️

تخت خوابت گر طلا باشد و فرشش از حریر... بالش وجدان اگر راحت نباشد، خواب نیست...

نمیدونم الان چی ذهنت رو درگیر کرده اما خواستم بهت بگم: هر چه قدر ناامید و خسته شدی هر چه قدر هیچ چیز بهت انگیزه نداد، یادِ این بیوفت که: «هیچ اتفاقی، اتفاقی، اتفاق نمیفته:)» شاید باید باهاش روبه رو میشدی که قوی تر بشی تَه‌ِ این داستان🪽

اینقدر بلند تشویقت میکنم، نفهمی کیا تشویقت نکردن.

‏یه جمله‌ی خیلی قشنگ خوندم! «زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر می‌کردی خونه‌ته».

حقيقت اينه كه: هر چي خوشگلتر تنها تر هر چي موفق تر تنها تر هر چي فهميده تر تنها تر هر چي باشعور تر تنها تر هرچي سالم تر تنها تر هر چی آگاه‌تر تنها تر خلاصش اينكه خوبان تنهاترن ..

نگید من محبتم رو زبونم نیست تو رفتارمه! اگر بلد نیستید یاد بگیرید! آدمیزاد «باید»بشنوه که دوست داشتنیه، زیباست و عزیزه!

آدما به اندازه درک و فهم و شعور خودشون با ما رفتار میکنن، نه به میزان احترام و ارزشی که ما بهشون میذاریم