ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 714 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 612 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 972 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 714 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.63‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.22‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 293 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 831 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 22.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 714
المشتركون
-624 ساعات
-317 أيام
-25630 أيام
أرشيف المشاركات
یکی میگفت: اگه با رسیدن به پنجشنبه و جمعه خوشحال نمیشین دوستاتونو عوض كنين اگه برا رسیدن به شنبه ذوق ندارین شغلتونو عوض كنين. اگه بی صبرانه منتظری شنبه بیاد و برین سر کار همسرتونو عوض كنين اگر هم کلا ذوق ندارین خودتونو عوض کنین شما چیو عوض میکنین؟

هیچ‌وقت زیاد از حد توضیح نده! شاید داری یک دشمن رو آگاه‌تر می‌کنی...

یه نگاه به خودم کردم، دیدم دیگه مثل پارسال غمگین نیست؛ بهش افتخار کردم. ‌

بدنم اینجوریه که: عه کم خوابیدی؟ سردرد به اندازه خوابیدی ولی صبح زود بیدار شدی؟ سردرد چند ساعت سر کلاس بودی؟ سردرد پریود شدی؟ سردرد ربع ساعت پیش رفتی حموم هنوز حوله دور موهاته و وقت سشوار زدنش نرسیده؟ سردرد سردته؟ سردرد گرمته؟ سردرد

برای دخترا تعریف کنید چجوری شد که روشون کراش زدید و عاشقشون شدید، عشق میکنن.

«بلوغ، فهمیدنِ اینه که تمام چیزی که نیاز داری یه خونه، درآمد باثبات، و یه پارتنر آرامش‌دهنده‌س.»

میگفت تو از خودت خیلی توقع داری، و دلیل استرس بیش از حدت همینه! توقع داری همیشه همه چیو به عالی ترین شکل انجام بدی، و وقتی اینطور نمیشه از خودت بیزار میشی. تو چشمام نگاه کرد و ادامه داد: تو یه آدم معمولی هستی نه خیلی با هوشی نه خیلی بی عرضه! آدمای معمولی یک روز قوی ان یک روز ضعیف، یک روز همه چیو خوب پیش میبرن و یک روز همه چیو خراب می کنند و این طبیعیه. هوای خودتو داشته باش. اون اولین باره که داره زندگیو تجربه میکنه...!

شوخی‌های آدم‌ها یه جور لو رفتنِ ناخودآگاهه. از چیزی که بهش می‌خندن میشه فهمید چقدر خلاقن، چقدر باهوشن، چه فرهنگی دارن، چقدر محترمن و حتی سطح اجتماعیشون چطوره. شوخی یه آینه‌ست، حواست باشه چی توش می‌بینی. 🌱

‏یه چیز جالبی که از روانکاوی یونگ فهمیدم اینه که؛《تمام رفتارهای آدم‌هایی که باهاشون در ارتباطیم، جلوه‌هایی از درون خود ماست》. مثلاً وقتی میبینم یکی در توصیف فردی دیگری میگه: "از فلانی خوشم میاد چون شفاف و بی شیله پیله‌ست"؛ به نوعی به من میفهمونه خودش اینجور آدمیه!

‏هیچ پدیده و تاریخ و اتفاقی زیباتر از دو هفته پایانی اسفند ماه نیست. آسمون همیشه ابر داره و بوی بهار میاد. انگار هیچ چیز زشتی توی جهان وجود نداشته و انسان اصلا محکوم به رنج نیست و هیچکس نمیدونه خورشت بامیه دقیقا چه مزه‌ای داره.

یه فکت از روانشناسی هست که میگه برای اینکه خوشحال باشی باید بیخیال چیزایی که رفته بشی و قدرِ چیزایی که مونده رو بدونی و منتظر چیزایی که قراره اتفاق بیفته بمونی اینطوری زندگیتم قشنگ تره و غم کمتری داری

من نمیتونم ببخشم، من باید زجر کشیدن آدمایی که اذیتم کردن و ببینم تا آروم بگیرم... باید ببینم اوناهم مثل من؛ درد رو با ذره ذره وجودشون حس کردن... آدما باید تاوان بدن! تاوان دلی که شکستن...💔 غرور و شخصیتی که له کردن... اشکی که در آوردن و اعتمادی که از بین بردن؛ تاوان داره!

سال داره تموم میشه ولی مهم اینه که کی برات موند! کی باهات راه اومد! کی تلاش کرد که خنده بیاره روی لبات وقتی که از غصه بریده بودی! کی قدر بودنت رو دونست و کی دوستت‌ داشت وقتی که اصلا دوست داشتنی نبودی! "پس همونو نگه دار...!"

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره

ایرانی‌ها قبل مسافرت: یه ‌چند روز از این خراب شده بریم یه آب و هوایی عوض کنیم. ایرانی‌ها بعد مسافرت: هیچ‌جا خونه خود آدم ‌نمی‌شه.

نوشته بود : "آدم رفتنی اگر بمونه فاسد می‌شه."

من اگه میتونستم همه رو ببخشم که ؛ آدم نمیشدم... خدا میشدم... ببين : کینه ای نیستم نه اصلا ! ولی آلزایمرم ندارم بالاخره بعضی موقع ها نباید ببخشی تا بفهمن که، این مدت جون میکندی که... حرمتا شکسته نشه :)

از وقتی با آدمها دارم مثل خودشون رفتار میکنم دونه دونه از ادمای دورم داره کم و کم تر میشه دیگه وقتی زنگ نمیزنن، پیام نمیدن، سمتشون نمیرم از خیلی هاشون خبر ندارم! همین چند ماه پیش یکی از دوستان دوران راهنماییمو دیدم توی یک مراسمی... سالهای قبلش هر بار میدیدمش من اونی بودم ک جلو میرفت. بغلش میکرد. حالشو میپرسید امسال دقیقا چهار صندلی با من فاصله داشت سه بار چشم تو چشم شدیم و نگاهشو گرفت و حتی نگفت فلانی تو اشنا به نظرم میایا.....! خودمونیم قلبم خیلی وقتا از این بی مهری ها شکست خب؟ اما به قول یه بنده خدایی شکست هایی که چهره واقعی آدم ها رو برات رو میکنه، اسمش شکست نیست! اینا رو برد حساب کن

من وقتی ناراحتم از همه فاصله میگیرم، چون اگه حرف بزنم قلبشون رو میشکنم.

تو زندگی اون دختری برد میکنه که فقط و فقط به خودش و منافعش فکر کنه به یکی مثل من که مهربون و با گذشت و فهمیده و بی حاشیه و صبوره فقط کاپ عن میدن دوستان کاپ عن هیچ کس از این چیزا به جایی نرسیده جز آرامش الکی که خانواده به عنوان وجدان بهت تزریق کرده