uz
Feedback
2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics

2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics

Kanalga Telegram’da o‘tish

Dr.Darshana Ukuwela සර්ගේ 2026 Paper Class සම්බන්ධ සියලු දැනුවත් කිරීම් මේ චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. විමසීම් - Telegram - 0713444555 ( @eWings_Hotline ) Whatsapp -0713446666 ඇමතුම් - 0713444555(9am -7pm)

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics analitikasi

2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics (@du26pc) Sinxala til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 20 965 obunachidan iborat bo'lib, Taʼlim toifasida 9 411-o'rinni va Shri-Lanka mintaqasida 80-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 20 965 obunachiga ega bo‘ldi.

03 Sentabr, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -1 972 ga, so‘nggi 24 soatda esa -70 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 29.96% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.20% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 294 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 512 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 96 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Dr.Darshana Ukuwela සර්ගේ 2026 Paper Class සම්බන්ධ සියලු දැනුවත් කිරීම් මේ චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. විමසීම් - Telegram - 0713444555 ( @eWings_Hotline ) Whatsapp -0713446666 ඇමතුම් - 0713444555(9am -7pm)

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 04 Sentabr, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Taʼlim toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

20 965
Obunachilar
-7024 soatlar
-7417 kun
-1 97230 kun

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '260
0 kanalda
Avgust '26
+3
2 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+59
7 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+185
3 kanalda
Get PRO
May '26
+1 303
10 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+2 298
10 kanalda
Get PRO
Mart '26
+640
10 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+1 102
7 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+1 927
6 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+3 918
15 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+998
1 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+558
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+492
9 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+536
9 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+554
6 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+2 397
14 kanalda
Get PRO
May '25
+6 620
11 kanalda
Get PRO
Aprel '250
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+4
1 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
04 Sentabr0
03 Sentabr0
02 Sentabr0
01 Sentabr0
Kanal postlari
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන මහනුවර සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 12.00ට IMS එකට පැමිණෙන්න... අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings

2
🥳 2027 වර්ෂය සඳහා eWings Team එකට සාමාජිකයන් බඳවා ගැනිම - Videography Assistant(Camera Crew) - Video Editing - Graphic Designing - Social Media Management/Content Creation - වෙනත් හැකියාවන් පහත Form එක Fill කරන්න https://ewingspapers.lk/form.html?formId=MG3klG3c34i87c1EttvE ~ Team eWings
981
3
🥳 අවුරුදු පහකට පස්සේ "මටත් කරන්න තිබ්බනේ" කියනවට වඩා හොඳයි දැන් උත්සාහ කරන එක... 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄�
🥳 අවුරුදු පහකට පස්සේ "මටත් කරන්න තිබ්බනේ" කියනවට වඩා හොඳයි දැන් උත්සාහ කරන එක... 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, Link : https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
943
4
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන නුගේගොඩ සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 1.30ට Siyochem එකට පැමිණෙන්න... අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings
1 408
5
🥳පරාජය යනු අත්දැකීමක් පමණි... 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම්
🥳පරාජය යනු අත්දැකීමක් පමණි... 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, Link : https://t.me/DU27BNRe #darshanaukuwela #physics #Al #2027Al #Alexam
1 459
6
📌2027 Theory/Revision සියලු දරුවන් සඳහා Next Step Special Meeting ප.ව 6.00ට සියලු දරුවන් සම්බන්ධ වන්න... සැ.යු- Live පමණි... 📺https://www.youtube.com/live/HzKSVB2_iMI?si=SEw0ZxFbWspZauoN
1 335
7
🔴 අද ජිවීතේ වෙනස් කරන දවස The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපය
🔴 අද ජිවීතේ වෙනස් කරන දවස The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ. තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා. Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා. ▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද? ▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ? ▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද? ▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද? ▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද ▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ? ▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්, "2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්‍රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..." එහෙනම් හැමෝම 🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට 📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න... ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු.. ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු... -------------------- මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ, 🌐https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 472
8
📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ 1980-2026 දක්වා වසර 47ක පසුගි+3
📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ 1980-2026 දක්වා වසර 47ක පසුගිය විභාග ප්‍රශ්න,නවතම ගැටළුද සමඟින් 1st/2nd/3rd Shy ඕනම මට්ටම දරුවෙක්ට ගැළපෙන 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 සැලැස්මක්…🔥 අපගේ පාඨමාලාව සුවිශේෂී වන්නේ ? 〽️ පසුගිය දෙවසරේ පමණක්, - දිවයිනේ ප්‍රථමයන් 02ක්.. - දිවයිනේ මුල් 10ට 03ක්.. - දිස්ත්‍රික් ප්‍රථමයන් 15ක්.. - දිස්ත්‍රික් මුල් 10ට 171ක්.. - දිස්ත්‍රික් මුල් 20ට 355ක්.. අපගේ පාඨමාලාවෙන් දායාද විය.මින් බහුතර දරුවන් අපගේ Theory පන්ති සම්බන්ධ වූ දරුවන් වන අතර ඉන් අදහස් වන්නේ අපගේ Theory දරුවන් සඳහා අපගේ කර්තව්‍යය මනා ලෙස කර තිබීමයි. 〽️ සෑම වසරකම වැඩිම වෛද්‍ය/ඉංජිනේරු පීඨ සුදුසුකම් ලබන සිසුන් සංඛ්‍යාව 〽️ ලංකාවේ දිස්ත්‍රික්ක බහුතරයකම 2nd/3rd Shy දරුවන්ගේ හොඳම Rankඑක වාර්තා වී තිබීම. 〽️ ⁠වෙනත් පාඨමාලාවන්ට සම්බන්ධ වී 1st/2nd Shy අඩු ප්‍රතිඵල ලබා අප Revision පැමිණි දරුවන්ගෙන් F/S ->A/B,B/C-> A සාමාර්ථ ලෙස වර්ධනය වූ දරුවන් 200කට ආසන්න ප්‍රමාණයක් සිටීම ආරම්භක දිනයන්, 📌යාන්ත්‍ර විද්‍යාව(දෛශික) සැප්.07 සඳුදා ප.ව 6.30-11.00 YouTube + Zoom 📌ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර සැප්.10 බ්‍රහස්. ප.ව 7.30-12.00 YouTube + Zoom PAPER CLASS - මසකට Full PAPERS 04ක්. Full Syllabus Papers 02ක් සහ Full Papers 02ක්. - ප්‍රශ්න පත්‍ර ලියවීම දිවයින පුරා භෞතික ආයතන 52කදී සහ ONLINE. සියලුම විමසීම්, Voice : 0713444555 Telegram : https://t.me/EwingsEducation_bot Whatsapp : 0713444555 සියලුම දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. Link 🌐https://t.me/DU27BNRe 𝙈𝘼𝙂𝙄𝘾 නොවන 𝙇𝙊𝙂𝙄𝘾𝘼𝙇 𝙋𝙃𝙔𝙎𝙄𝘾𝙎 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 648
9
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන කෑගල්ල සහ ඒව අවට දරුවන් අද මධ්‍යහන 12ට කෑගල්ල Apex එකට එන්න.. අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings
1 633
10
👍 Shy 02ක්ම A/L Fail වෙලා Medicine ගිය Dr.සමීර වීරසිංහ... මේ වෙලාවේ A/L කරලා අවුලකින් වගේ ඉන්න අයට මේ අයියගේ කතාව හොඳ Motivation එකක් වෙයි.බලලා ඔයාලට ගන්න දෙයක් තියේනම් අනිවාර්යයෙන් ගන්න.... යාළුවන්ටත් Share කරන්න... 📺 https://youtu.be/rG_4bd3DVqg
1 638
11
🔴 The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක
🔴 The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ. තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා. හෙට Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා. ▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද? ▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ? ▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද? ▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද? ▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද ▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ? ▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්, "2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්‍රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..." එහෙනම් හැමෝම 🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට 📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න... ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු.. ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු... -------------------- මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ, 🌐https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 481
12
ලබන අගෝස්තුව අවසානය වෙද්දි, මං ඒක කළා කියලා Confidence පිට කියන්න පුලුවන් වෙන්න,අඩු පාඩු හදාගෙන දැන්ම වැඩේට සෙට් වෙන්න....🔥
ලබන අගෝස්තුව අවසානය වෙද්දි, මං ඒක කළා කියලා Confidence පිට කියන්න පුලුවන් වෙන්න,අඩු පාඩු හදාගෙන දැන්ම වැඩේට සෙට් වෙන්න....🔥 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ✨ 🔸හෙට හවස Next Step Meeting එකෙන් අපි තව දේවල් කතා කරමු..... සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, 🌐 https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 537
13
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, 🌐 https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
2 010
14
📌2027 Revision Telegram Channel 🌐 https://t.me/DU27BNRe
📌2027 Revision Telegram Channel 🌐 https://t.me/DU27BNRe
1 888
15
📌 හැමෝම බලාසිටි ප්‍රශ්නයකට පිළිතුරු..... 2027 BRAND NEW REVISION ආරම්භය 2027 දරුවන් YouTube ඔස්සේ Revision වැඩපිළිවෙළ නරඹන්න
📌 හැමෝම බලාසිටි ප්‍රශ්නයකට පිළිතුරු..... 2027 BRAND NEW REVISION ආරම්භය 2027 දරුවන් YouTube ඔස්සේ Revision වැඩපිළිවෙළ නරඹන්න... 📺 https://youtu.be/CQc-8Hool6Q 2027 Revision Telegram Channel 🌐 https://t.me/DU27BNRe
1 895
16
📌කැපවීමට තිළිණයක්🔥 District 1stලත් එක්ක තායිලන්තය බලා ඊයේ කටුනායක බණ්ඩාරනායක ගුවන්තොටුපළ පරිශ්‍රයේ පැවති විශේෂ වැඩසටහන YouTube ඔස්සේ දැන් නරඹන්න 📺https://youtu.be/J-A1vLxuWmo
3 705
17
📌2026 ඔයාලා හැමෝටම උකුවෙල සර්ගෙන් පණිවිඩයක්...
4 209
18
📌හෙට | ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර 𝐏𝐀𝐒𝐓 𝐏𝐀𝐏𝐄𝐑 𝐃𝐈𝐒𝐂𝐔𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 Theory හොඳට මතක් කරගෙන 1980-2
📌හෙට | ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර 𝐏𝐀𝐒𝐓 𝐏𝐀𝐏𝐄𝐑 𝐃𝐈𝐒𝐂𝐔𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 Theory හොඳට මතක් කරගෙන 1980-2026 දක්වා Past Papers Discuss කරමු.... ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර Theory සම්පූර්ණයෙන්ම සාකච්ඡා කර අවසන්.✅ සියලුම කොටස් පහත YouTube Playlist එක ඔස්සේ නැරඹිය හැක. 📺 https://youtube.com/playlist?list=PLCGw6qBmNsCw&si=Wt44MH_yPve9xHFo 🗓️ අගෝ.24 සඳුදා ⏰ පෙ.ව 7.30-12.00 📺 YouTube Live PDF Link : https://t.me/DU26T/4751 -------------------------------- සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Telegram චැනලය ඔස්සේ 🌐https://t.me/DU27T -------------------------------- විමසීම්, Voice : 0713444555 Telegram : 0713444555 WhatsApp : ⁨071 344 4555⁩ -------------------------------- යාළුවන්ටත් අනිවාර්යයෙන්ම Share කරමු... 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
5 784
19
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන සහ කතාබහ කිරීමට අවශ්‍ය 2026 A/L Exam එකට පෙනීසිටි දරුවන් පහත දිනවලදී ඒ ඒ නගරවලට එන්න.. 📌IMS මහනුවර අගෝ.22 සෙන. මධ්‍යහන 12.00ට 📌පෙන්සිල් ඔපෙරා කුරුණෑගල අගෝ.23 ඉරිදා මධ්‍යහන 12.00ට 📌Apex කෑගල්ල අගෝ.24 සඳුදා පෙ.ව 10.30 අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings
4 856
20
📌 දුවේ,පුතේ!! දැන් Revision ගැන මොනවත් අහන්න හෝ හිතන්නවත් එපා. ඔයාල දවස් කීපයක් Full Relax එකේ ඉන්න.ඔය ගත්ත Stress එක හොඳටම ඇති.ඒකයි HandBill එකක් බෙදුවේ නැත්තේ. කවදාවත් ඔයාලා අත්දැකලා නැති විදිහේ ලස්සනම සුපිරිම Revision එකක් Organize කරලා තියෙනවා.දැන්ම ඒ ගැන කතා නොකර සතියක් දෙකක් හොඳට Enjoy කරන්න. ඒ වැඩේ ගැන දවස් කීපයකින් දැනුවත් කරන්නම්.... 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
5 223