ar
Feedback
2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics

2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics

الذهاب إلى القناة على Telegram

Dr.Darshana Ukuwela සර්ගේ 2026 Paper Class සම්බන්ධ සියලු දැනුවත් කිරීම් මේ චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. විමසීම් - Telegram - 0713444555 ( @eWings_Hotline ) Whatsapp -0713446666 ඇමතුම් - 0713444555(9am -7pm)

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics

تُعد قناة 2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics (@du26pc) في القطاع اللغوي السنهالا لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 21 177 مشتركاً، محتلاً المرتبة 9 319 في فئة التعليم والمرتبة 81 في منطقة سري لانكا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 21 177 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 01 سبتمبر, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 792، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -95، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 29.22‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.30‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 203 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 973 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 96.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Dr.Darshana Ukuwela සර්ගේ 2026 Paper Class සම්බන්ධ සියලු දැනුවත් කිරීම් මේ චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. විමසීම් - Telegram - 0713444555 ( @eWings_Hotline ) Whatsapp -0713446666 ඇමතුම් - 0713444555(9am -7pm)

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 02 سبتمبر, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.

21 177
المشتركون
-9524 ساعات
-6477 أيام
-1 79230 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
سبتمبر '26
سبتمبر '260
في 0 قنوات
أغسطس '26
+3
في 2 قنوات
Get PRO
يوليو '26
+59
في 7 قنوات
Get PRO
يونيو '26
+185
في 3 قنوات
Get PRO
مايو '26
+1 303
في 10 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+2 298
في 10 قنوات
Get PRO
مارس '26
+640
في 10 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+1 102
في 7 قنوات
Get PRO
يناير '26
+1 927
في 6 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+3 918
في 15 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+998
في 1 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+558
في 1 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+492
في 9 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+536
في 9 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+554
في 6 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+2 397
في 14 قنوات
Get PRO
مايو '25
+6 620
في 11 قنوات
Get PRO
أبريل '250
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '25
+4
في 1 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
02 سبتمبر0
01 سبتمبر0
منشورات القناة
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන නුගේගොඩ සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 1.30ට Siyochem එකට පැමිණෙන්න... අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings

2
🥳පරාජය යනු අත්දැකීමක් පමණි... 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම්
🥳පරාජය යනු අත්දැකීමක් පමණි... 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, Link : https://t.me/DU27BNRe #darshanaukuwela #physics #Al #2027Al #Alexam
887
3
📌2027 Theory/Revision සියලු දරුවන් සඳහා Next Step Special Meeting ප.ව 6.00ට සියලු දරුවන් සම්බන්ධ වන්න... සැ.යු- Live පමණි... 📺https://www.youtube.com/live/HzKSVB2_iMI?si=SEw0ZxFbWspZauoN
939
4
🔴 අද ජිවීතේ වෙනස් කරන දවස The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපය
🔴 අද ජිවීතේ වෙනස් කරන දවස The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ. තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා. Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා. ▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද? ▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ? ▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද? ▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද? ▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද ▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ? ▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්, "2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්‍රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..." එහෙනම් හැමෝම 🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට 📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න... ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු.. ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු... -------------------- මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ, 🌐https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 140
5
📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ 1980-2026 දක්වා වසර 47ක පසුගි+3
📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ 1980-2026 දක්වා වසර 47ක පසුගිය විභාග ප්‍රශ්න,නවතම ගැටළුද සමඟින් 1st/2nd/3rd Shy ඕනම මට්ටම දරුවෙක්ට ගැළපෙන 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 සැලැස්මක්…🔥 අපගේ පාඨමාලාව සුවිශේෂී වන්නේ ? 〽️ පසුගිය දෙවසරේ පමණක්, - දිවයිනේ ප්‍රථමයන් 02ක්.. - දිවයිනේ මුල් 10ට 03ක්.. - දිස්ත්‍රික් ප්‍රථමයන් 15ක්.. - දිස්ත්‍රික් මුල් 10ට 171ක්.. - දිස්ත්‍රික් මුල් 20ට 355ක්.. අපගේ පාඨමාලාවෙන් දායාද විය.මින් බහුතර දරුවන් අපගේ Theory පන්ති සම්බන්ධ වූ දරුවන් වන අතර ඉන් අදහස් වන්නේ අපගේ Theory දරුවන් සඳහා අපගේ කර්තව්‍යය මනා ලෙස කර තිබීමයි. 〽️ සෑම වසරකම වැඩිම වෛද්‍ය/ඉංජිනේරු පීඨ සුදුසුකම් ලබන සිසුන් සංඛ්‍යාව 〽️ ලංකාවේ දිස්ත්‍රික්ක බහුතරයකම 2nd/3rd Shy දරුවන්ගේ හොඳම Rankඑක වාර්තා වී තිබීම. 〽️ ⁠වෙනත් පාඨමාලාවන්ට සම්බන්ධ වී 1st/2nd Shy අඩු ප්‍රතිඵල ලබා අප Revision පැමිණි දරුවන්ගෙන් F/S ->A/B,B/C-> A සාමාර්ථ ලෙස වර්ධනය වූ දරුවන් 200කට ආසන්න ප්‍රමාණයක් සිටීම ආරම්භක දිනයන්, 📌යාන්ත්‍ර විද්‍යාව(දෛශික) සැප්.07 සඳුදා ප.ව 6.30-11.00 YouTube + Zoom 📌ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර සැප්.10 බ්‍රහස්. ප.ව 7.30-12.00 YouTube + Zoom PAPER CLASS - මසකට Full PAPERS 04ක්. Full Syllabus Papers 02ක් සහ Full Papers 02ක්. - ප්‍රශ්න පත්‍ර ලියවීම දිවයින පුරා භෞතික ආයතන 52කදී සහ ONLINE. සියලුම විමසීම්, Voice : 0713444555 Telegram : https://t.me/EwingsEducation_bot Whatsapp : 0713444555 සියලුම දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. Link 🌐https://t.me/DU27BNRe 𝙈𝘼𝙂𝙄𝘾 නොවන 𝙇𝙊𝙂𝙄𝘾𝘼𝙇 𝙋𝙃𝙔𝙎𝙄𝘾𝙎 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 032
6
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන කෑගල්ල සහ ඒව අවට දරුවන් අද මධ්‍යහන 12ට කෑගල්ල Apex එකට එන්න.. අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings
1 226
7
👍 Shy 02ක්ම A/L Fail වෙලා Medicine ගිය Dr.සමීර වීරසිංහ... මේ වෙලාවේ A/L කරලා අවුලකින් වගේ ඉන්න අයට මේ අයියගේ කතාව හොඳ Motivation එකක් වෙයි.බලලා ඔයාලට ගන්න දෙයක් තියේනම් අනිවාර්යයෙන් ගන්න.... යාළුවන්ටත් Share කරන්න... 📺 https://youtu.be/rG_4bd3DVqg
1 335
8
🔴 The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක
🔴 The Next Step 2027 Special Meeting "1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....." 2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ. තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා. හෙට Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා. ▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද? ▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ? ▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද? ▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද? ▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද ▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ? ▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්, "2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්‍රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..." එහෙනම් හැමෝම 🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට 📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න... ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු.. ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු... -------------------- මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ, 🌐https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 230
9
ලබන අගෝස්තුව අවසානය වෙද්දි, මං ඒක කළා කියලා Confidence පිට කියන්න පුලුවන් වෙන්න,අඩු පාඩු හදාගෙන දැන්ම වැඩේට සෙට් වෙන්න....🔥
ලබන අගෝස්තුව අවසානය වෙද්දි, මං ඒක කළා කියලා Confidence පිට කියන්න පුලුවන් වෙන්න,අඩු පාඩු හදාගෙන දැන්ම වැඩේට සෙට් වෙන්න....🔥 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ✨ 🔸හෙට හවස Next Step Meeting එකෙන් අපි තව දේවල් කතා කරමු..... සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, 🌐 https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 251
10
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥 සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ, 🌐 https://t.me/DU27BNRe 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 701
11
📌2027 Revision Telegram Channel 🌐 https://t.me/DU27BNRe
📌2027 Revision Telegram Channel 🌐 https://t.me/DU27BNRe
1 534
12
📌 හැමෝම බලාසිටි ප්‍රශ්නයකට පිළිතුරු..... 2027 BRAND NEW REVISION ආරම්භය 2027 දරුවන් YouTube ඔස්සේ Revision වැඩපිළිවෙළ නරඹන්න
📌 හැමෝම බලාසිටි ප්‍රශ්නයකට පිළිතුරු..... 2027 BRAND NEW REVISION ආරම්භය 2027 දරුවන් YouTube ඔස්සේ Revision වැඩපිළිවෙළ නරඹන්න... 📺 https://youtu.be/CQc-8Hool6Q 2027 Revision Telegram Channel 🌐 https://t.me/DU27BNRe
1 692
13
📌කැපවීමට තිළිණයක්🔥 District 1stලත් එක්ක තායිලන්තය බලා ඊයේ කටුනායක බණ්ඩාරනායක ගුවන්තොටුපළ පරිශ්‍රයේ පැවති විශේෂ වැඩසටහන YouTube ඔස්සේ දැන් නරඹන්න 📺https://youtu.be/J-A1vLxuWmo
3 314
14
📌2026 ඔයාලා හැමෝටම උකුවෙල සර්ගෙන් පණිවිඩයක්...
3 970
15
📌හෙට | ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර 𝐏𝐀𝐒𝐓 𝐏𝐀𝐏𝐄𝐑 𝐃𝐈𝐒𝐂𝐔𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 Theory හොඳට මතක් කරගෙන 1980-2
📌හෙට | ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර 𝐏𝐀𝐒𝐓 𝐏𝐀𝐏𝐄𝐑 𝐃𝐈𝐒𝐂𝐔𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 Theory හොඳට මතක් කරගෙන 1980-2026 දක්වා Past Papers Discuss කරමු.... ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්‍ර Theory සම්පූර්ණයෙන්ම සාකච්ඡා කර අවසන්.✅ සියලුම කොටස් පහත YouTube Playlist එක ඔස්සේ නැරඹිය හැක. 📺 https://youtube.com/playlist?list=PLCGw6qBmNsCw&si=Wt44MH_yPve9xHFo 🗓️ අගෝ.24 සඳුදා ⏰ පෙ.ව 7.30-12.00 📺 YouTube Live PDF Link : https://t.me/DU26T/4751 -------------------------------- සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Telegram චැනලය ඔස්සේ 🌐https://t.me/DU27T -------------------------------- විමසීම්, Voice : 0713444555 Telegram : 0713444555 WhatsApp : ⁨071 344 4555⁩ -------------------------------- යාළුවන්ටත් අනිවාර්යයෙන්ම Share කරමු... 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
5 416
16
🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන සහ කතාබහ කිරීමට අවශ්‍ය 2026 A/L Exam එකට පෙනීසිටි දරුවන් පහත දිනවලදී ඒ ඒ නගරවලට එන්න.. 📌IMS මහනුවර අගෝ.22 සෙන. මධ්‍යහන 12.00ට 📌පෙන්සිල් ඔපෙරා කුරුණෑගල අගෝ.23 ඉරිදා මධ්‍යහන 12.00ට 📌Apex කෑගල්ල අගෝ.24 සඳුදා පෙ.ව 10.30 අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න... ~ Team eWings
4 634
17
📌 දුවේ,පුතේ!! දැන් Revision ගැන මොනවත් අහන්න හෝ හිතන්නවත් එපා. ඔයාල දවස් කීපයක් Full Relax එකේ ඉන්න.ඔය ගත්ත Stress එක හොඳටම ඇති.ඒකයි HandBill එකක් බෙදුවේ නැත්තේ. කවදාවත් ඔයාලා අත්දැකලා නැති විදිහේ ලස්සනම සුපිරිම Revision එකක් Organize කරලා තියෙනවා.දැන්ම ඒ ගැන කතා නොකර සතියක් දෙකක් හොඳට Enjoy කරන්න. ඒ වැඩේ ගැන දවස් කීපයකින් දැනුවත් කරන්නම්.... 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
5 035
18
📌Dr දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ 2027 Instructing Team,Paper Panel සඳහා සම්බන්ධ වීමට ඉහළ mcq අගයන් ලබා ගත් දරුවන් පහත form එක පුරවන්න කරන්න. Form : https://ewingspapers.lk/form.html?formId=geqNyjea2wfgtW51UXxR තව ද ඉහළ mcq ලබා නොගත් නමුත් විශේෂ හැකියා (video editing,camera assistant වැනි) පවතින දරුවන් ද Ewings team එකට සම්බන්ධ වීම සඳහා පහත google form එක පුරවන්න කරන්න. උකුවෙල සර්ට මොනාහරි කියන්න දේවල් තියෙනවනම් මේ Number එකට WhatsApp Msg එකක් දාන්න 📗 +94 71 144 4442 _ Team eWings
4 827
19
📌2027 A/L කාල සටහන නිකුත් වෙයි? තව මාස 11යි🔥 දැන් වැඩ පටන් ගන්න....👀 📺 https://youtu.be/RLoBBzP2H4c
📌2027 A/L කාල සටහන නිකුත් වෙයි? තව මාස 11යි🔥 දැන් වැඩ පටන් ගන්න....👀 📺 https://youtu.be/RLoBBzP2H4c
5 920
20
📌2026 MCQ Paper එකට අදාළ සියලුම Theory සාකච්ඡා කළ වගයි 📺https://youtu.be/TTtamEKbwMg
4 920