2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics
Dr.Darshana Ukuwela සර්ගේ 2026 Paper Class සම්බන්ධ සියලු දැනුවත් කිරීම් මේ චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ. විමසීම් - Telegram - 0713444555 ( @eWings_Hotline ) Whatsapp -0713446666 ඇමතුම් - 0713444555(9am -7pm)
Show more📈 Analytical overview of Telegram channel 2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics
Channel 2026 Paper Class | Dr Darshana Ukuwela - Physics (@du26pc) in the Sinhala language segment is an active participant. Currently, the community unites 20 914 subscribers, ranking 9 437 in the Education category and 81 in the Sri Lanka region.
📊 Audience metrics and dynamics
Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 20 914 subscribers.
According to the latest data from 04 September, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -2 029 over the last 30 days and by -76 over the last 24 hours, overall reach remains high.
- Verification status: Not verified
- Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 30.05%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 6.91% reactions from the total number of subscribers.
- Post reach: On average, each post receives 6 291 views. Within the first day, a publication typically gains 1 447 views.
- Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 91.
📝 Description and content policy
The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
“Dr.Darshana Ukuwela සර්ගේ 2026 Paper Class සම්බන්ධ සියලු දැනුවත් කිරීම් මේ චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ.
විමසීම් -
Telegram - 0713444555 ( @eWings_Hotline )
Whatsapp -0713446666
ඇමතුම් - 0713444555(9am -7pm)”
Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 05 September, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Education category.
Data loading in progress...
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 05 September | 0 | |||
| 04 September | 0 | |||
| 03 September | 0 | |||
| 02 September | 0 | |||
| 01 September | 0 |
| 2 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන මහනුවර සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 12.00ට IMS එකට පැමිණෙන්න...
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 761 |
| 3 | 🥳 2027 වර්ෂය සඳහා eWings Team එකට සාමාජිකයන් බඳවා ගැනිම
- Videography Assistant(Camera Crew)
- Video Editing
- Graphic Designing
- Social Media Management/Content Creation
- වෙනත් හැකියාවන්
පහත Form එක Fill කරන්න
https://ewingspapers.lk/form.html?formId=MG3klG3c34i87c1EttvE
~ Team eWings | 1 173 |
| 4 | 🥳 අවුරුදු පහකට පස්සේ
"මටත් කරන්න තිබ්බනේ"
කියනවට වඩා හොඳයි දැන් උත්සාහ කරන එක...
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
Link : https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 031 |
| 5 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන නුගේගොඩ සහ ඒව අවට දරුවන් හෙට දහවල් 1.30ට Siyochem එකට පැමිණෙන්න...
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 1 547 |
| 6 | 🥳පරාජය යනු අත්දැකීමක් පමණි...
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
Link : https://t.me/DU27BNRe
#darshanaukuwela #physics #Al #2027Al #Alexam | 1 634 |
| 7 | 📌2027 Theory/Revision සියලු දරුවන් සඳහා Next Step Special Meeting
ප.ව 6.00ට සියලු දරුවන් සම්බන්ධ වන්න...
සැ.යු- Live පමණි...
📺https://www.youtube.com/live/HzKSVB2_iMI?si=SEw0ZxFbWspZauoN | 1 474 |
| 8 | 🔴 අද ජිවීතේ වෙනස් කරන දවස
The Next Step 2027 Special Meeting
"1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....."
2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ.
තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා.
Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා.
▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද?
▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ?
▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද?
▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද?
▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද
▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ?
▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්,
"2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..."
එහෙනම් හැමෝම
🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට
📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න...
ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු..
ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු...
--------------------
මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ,
🌐https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 499 |
| 9 | 📌𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ආරම්භය
සම්පූර්ණ විෂය නිර්දේශය A-Z ආවරණය සහ
1980-2026 දක්වා වසර 47ක
පසුගිය විභාග ප්රශ්න,නවතම ගැටළුද සමඟින්
1st/2nd/3rd Shy ඕනම මට්ටම දරුවෙක්ට
ගැළපෙන 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 සැලැස්මක්…🔥
අපගේ පාඨමාලාව සුවිශේෂී වන්නේ ?
〽️ පසුගිය දෙවසරේ පමණක්,
- දිවයිනේ ප්රථමයන් 02ක්..
- දිවයිනේ මුල් 10ට 03ක්..
- දිස්ත්රික් ප්රථමයන් 15ක්..
- දිස්ත්රික් මුල් 10ට 171ක්..
- දිස්ත්රික් මුල් 20ට 355ක්..
අපගේ පාඨමාලාවෙන් දායාද විය.මින් බහුතර දරුවන් අපගේ Theory පන්ති සම්බන්ධ වූ දරුවන් වන අතර ඉන් අදහස් වන්නේ අපගේ Theory දරුවන් සඳහා අපගේ කර්තව්යය මනා ලෙස කර තිබීමයි.
〽️ සෑම වසරකම වැඩිම වෛද්ය/ඉංජිනේරු පීඨ සුදුසුකම් ලබන සිසුන් සංඛ්යාව
〽️ ලංකාවේ දිස්ත්රික්ක බහුතරයකම 2nd/3rd Shy දරුවන්ගේ හොඳම Rankඑක වාර්තා වී තිබීම.
〽️ වෙනත් පාඨමාලාවන්ට සම්බන්ධ වී 1st/2nd Shy අඩු ප්රතිඵල ලබා අප Revision පැමිණි දරුවන්ගෙන් F/S ->A/B,B/C-> A සාමාර්ථ ලෙස වර්ධනය වූ දරුවන් 200කට ආසන්න ප්රමාණයක් සිටීම
ආරම්භක දිනයන්,
📌යාන්ත්ර විද්යාව(දෛශික)
සැප්.07 සඳුදා ප.ව 6.30-11.00
YouTube + Zoom
📌ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්ර
සැප්.10 බ්රහස්. ප.ව 7.30-12.00
YouTube + Zoom
PAPER CLASS
- මසකට Full PAPERS 04ක්.
Full Syllabus Papers 02ක් සහ Full Papers 02ක්.
- ප්රශ්න පත්ර ලියවීම දිවයින පුරා භෞතික ආයතන 52කදී සහ ONLINE.
සියලුම විමසීම්,
Voice : 0713444555
Telegram : https://t.me/EwingsEducation_bot
Whatsapp : 0713444555
සියලුම දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ සිදුවේ.
Link 🌐https://t.me/DU27BNRe
𝙈𝘼𝙂𝙄𝘾 නොවන 𝙇𝙊𝙂𝙄𝘾𝘼𝙇 𝙋𝙃𝙔𝙎𝙄𝘾𝙎
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 903 |
| 10 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන කෑගල්ල සහ ඒව අවට දරුවන් අද මධ්යහන 12ට කෑගල්ල Apex එකට එන්න..
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 1 661 |
| 11 | 👍 Shy 02ක්ම A/L Fail වෙලා Medicine ගිය Dr.සමීර වීරසිංහ...
මේ වෙලාවේ A/L කරලා අවුලකින් වගේ ඉන්න අයට මේ අයියගේ කතාව හොඳ Motivation එකක් වෙයි.බලලා ඔයාලට ගන්න දෙයක් තියේනම් අනිවාර්යයෙන් ගන්න....
යාළුවන්ටත් Share කරන්න...
📺 https://youtu.be/rG_4bd3DVqg | 1 748 |
| 12 | 🔴 The Next Step 2027 Special Meeting
"1st Shy,2nd/3rd Shy හැමෝටම....."
2026 Exam ඉවර වෙලා දින කිහිපයක් දැන් ගිහිල්ලා.බොහෝමයක් දරුවන් තමන් ලියපු Subjects වල ලකුණු බලලා ඇති මේ වෙද්දි.සමහරු නම් තව Shy එකක් කරන්නත් සූදානම් වෙන ගමන් ඇත්තේ.
තවත් සමහරු කිසිම දෙයක් මේ වෙලාවේ හරියට තීරණය කරගන්න බැරුව ඇති.අන්න ඒ හැමෝමත් එක්ක පොඩි කතා බහක් කරන්න අපි එනවා.
හෙට Live එකේදී පහත කරුණු ගැන විශේෂයෙන් කතා කරන්න අපි බලාපොරොත්තුවෙනවා.
▪️2026 A/L හොඳට කරගත්ත හෝ නොකරගත් නැවත A/L නොකරන අය,කළ යුත්තේ මොනවද?
▪️2nd/3rd Shy එකක් කරනවද ? නැද්ද ? කියලා තීරණය කරන්නේ කොහොමද ?
▪️ Revision පන්තියකට යන්නම ඕන ද?
▪️ Paper Class විතරක් යා යුත්තේ කවුද?
▪️ දැන් ඉන්න මට්ටමේ ඉඳන් A එකකට/Rank එකකට වැඩ කරන්නේ කොහොමද
▪️2027 1st Shy දරුවෙක් කොහොමද වැඩ ටික කරගන්නේ?
▪️2027 Theory/Speed Class සහ Brand New Revisionහි විස්තර ද සමඟින්,
"2027 Theory/Revision ඔයාලට තියෙන හැම ප්රශ්නයක් ගැන කතා කරමු..."
එහෙනම් හැමෝම
🗓️ හෙට | ප.ව 6.00ට
📺Youtube එක පැත්තට Set වෙන්න...
ඒ වගේම කතා කරන්න ඕන කියලා හිතෙන කරුණු තියෙනවනම් මේ Post එකට පහළින් Comment කරමු..
ඔයාලගේ යාළුවන්ටත් මේ පණිවිඩය Share කරලා දැනුවත් කරමු...
--------------------
මීට අදාල Links 2027 Revision Telegram චැනලය ඔස්සේ,
🌐https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 504 |
| 13 | ලබන අගෝස්තුව අවසානය වෙද්දි,
මං ඒක කළා කියලා Confidence පිට කියන්න පුලුවන් වෙන්න,අඩු පාඩු හදාගෙන දැන්ම වැඩේට සෙට් වෙන්න....🔥
𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 ✨
🔸හෙට හවස Next Step Meeting එකෙන් අපි තව දේවල් කතා කරමු.....
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
🌐 https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 1 621 |
| 14 | 𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 ආරම්භයකට,𝐁𝐑𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐄𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟕 🔥
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Revision Telegram Channel එක ඔස්සේ,
🌐 https://t.me/DU27BNRe
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 2 052 |
| 15 | 📌2027 Revision Telegram Channel
🌐 https://t.me/DU27BNRe | 1 888 |
| 16 | 📌 හැමෝම බලාසිටි ප්රශ්නයකට පිළිතුරු.....
2027 BRAND NEW REVISION ආරම්භය
2027 දරුවන් YouTube ඔස්සේ Revision වැඩපිළිවෙළ නරඹන්න...
📺 https://youtu.be/CQc-8Hool6Q
2027 Revision Telegram Channel
🌐 https://t.me/DU27BNRe | 1 895 |
| 17 | 📌කැපවීමට තිළිණයක්🔥
District 1stලත් එක්ක තායිලන්තය බලා
ඊයේ කටුනායක බණ්ඩාරනායක ගුවන්තොටුපළ පරිශ්රයේ පැවති විශේෂ වැඩසටහන
YouTube ඔස්සේ දැන් නරඹන්න
📺https://youtu.be/J-A1vLxuWmo | 3 745 |
| 18 | 📌2026 ඔයාලා හැමෝටම උකුවෙල සර්ගෙන් පණිවිඩයක්... | 4 243 |
| 19 | 📌හෙට | ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්ර 𝐏𝐀𝐒𝐓 𝐏𝐀𝐏𝐄𝐑 𝐃𝐈𝐒𝐂𝐔𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍
🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥
Theory හොඳට මතක් කරගෙන 1980-2026 දක්වා Past Papers Discuss කරමු....
ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්ර Theory සම්පූර්ණයෙන්ම සාකච්ඡා කර අවසන්.✅
සියලුම කොටස් පහත YouTube Playlist එක ඔස්සේ නැරඹිය හැක.
📺 https://youtube.com/playlist?list=PLCGw6qBmNsCw&si=Wt44MH_yPve9xHFo
🗓️ අගෝ.24 සඳුදා
⏰ පෙ.ව 7.30-12.00
📺 YouTube Live
PDF Link : https://t.me/DU26T/4751
--------------------------------
සියලු දැනුවත් කිරීම් 2027 Telegram චැනලය ඔස්සේ
🌐https://t.me/DU27T
--------------------------------
විමසීම්,
Voice : 0713444555
Telegram : 0713444555
WhatsApp : 071 344 4555
--------------------------------
යාළුවන්ටත් අනිවාර්යයෙන්ම Share කරමු...
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 | 5 784 |
| 20 | 🔴 Dr.දර්ශන උකුවෙල සර්ගේ Instructing Teams/Paper Panels සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තුවන සහ කතාබහ කිරීමට අවශ්ය 2026 A/L Exam එකට පෙනීසිටි දරුවන් පහත දිනවලදී ඒ ඒ නගරවලට එන්න..
📌IMS මහනුවර
අගෝ.22 සෙන. මධ්යහන 12.00ට
📌පෙන්සිල් ඔපෙරා කුරුණෑගල
අගෝ.23 ඉරිදා මධ්යහන 12.00ට
📌Apex කෑගල්ල
අගෝ.24 සඳුදා පෙ.ව 10.30
අප පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වූ මිතුරන්වද අනිවාර්යයෙන්ම දැනුවත් කරන්න...
~ Team eWings | 4 856 |
