uz
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

Kanalga Telegram’da o‘tish
853
Obunachilar
+2324 soatlar
+617 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
انبلاک کن تازه فرستاده بودمم

بیا بغل عمو

دیگه هرچی بین ما بود تموم شد

بلاک کردی فرستاده شد

بابا کسکش داشتم میفرستاذم

sticker.webp0.15 KB

ایده ی چنل گفتن بد بختیا مال من بود حق کپی رایتشو ازتون میگیرم😂

کسی سین نمیکنه چنلای روزمره رو

Ovozli xabar00:08

Ovozli xabar00:04

بیاید چنل روزمره بزنیم از بدبختیامون بگیم

انوشا وانیا

اره منم خوشم میاد

دیدن چت کردن دو نفر باهم چقد لذت بخشه.. کاش یه چنلی بود دو نفر فقط حرفای روزمرشونو به هم میگفتن بقیه میخوندن.

الان پیویتو جر میدم