uz
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

Kanalga Telegram’da o‘tish
853
Obunachilar
+2324 soatlar
+617 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
Ovozli xabar00:04

بیاید چنل روزمره بزنیم از بدبختیامون بگیم

انوشا وانیا

اره منم خوشم میاد

دیدن چت کردن دو نفر باهم چقد لذت بخشه.. کاش یه چنلی بود دو نفر فقط حرفای روزمرشونو به هم میگفتن بقیه میخوندن.

الان پیویتو جر میدم

گشنمهه

میخوااااان

بممیملفمچ

ینفنلملمببممییم

فیلم گرفتم میخواستم برات بفرستم ولی کنسلی

الهی خفهشی

sticker.webp0.09 KB

تو خودت کیک شدی فعلا