ar
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

الذهاب إلى القناة على Telegram
853
المشتركون
+2324 ساعات
+617 أيام
+630 أيام
أرشيف المشاركات
انبلاک کن تازه فرستاده بودمم

بیا بغل عمو

دیگه هرچی بین ما بود تموم شد

بلاک کردی فرستاده شد

بابا کسکش داشتم میفرستاذم

sticker.webp0.15 KB

ایده ی چنل گفتن بد بختیا مال من بود حق کپی رایتشو ازتون میگیرم😂

دقیقا

کسی سین نمیکنه چنلای روزمره رو

ا

عره

رسالة صوتية00:08

رسالة صوتية00:04

😂😂.

بیاید چنل روزمره بزنیم از بدبختیامون بگیم

انوشا وانیا

اره منم خوشم میاد

دیدن چت کردن دو نفر باهم چقد لذت بخشه.. کاش یه چنلی بود دو نفر فقط حرفای روزمرشونو به هم میگفتن بقیه میخوندن.

الان پیویتو جر میدم