fa
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

رفتن به کانال در Telegram
853
مشترکین
+2324 ساعت
+617 روز
+630 روز
آرشیو پست ها
انبلاک کن تازه فرستاده بودمم

بیا بغل عمو

دیگه هرچی بین ما بود تموم شد

بلاک کردی فرستاده شد

بابا کسکش داشتم میفرستاذم

sticker.webp0.15 KB

ایده ی چنل گفتن بد بختیا مال من بود حق کپی رایتشو ازتون میگیرم😂

دقیقا

کسی سین نمیکنه چنلای روزمره رو

پیام صوتی00:08

پیام صوتی00:04

😂😂.

بیاید چنل روزمره بزنیم از بدبختیامون بگیم

انوشا وانیا

اره منم خوشم میاد

دیدن چت کردن دو نفر باهم چقد لذت بخشه.. کاش یه چنلی بود دو نفر فقط حرفای روزمرشونو به هم میگفتن بقیه میخوندن.

الان پیویتو جر میدم