ru
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

Открыть в Telegram
853
Подписчики
+2324 часа
+617 дней
+630 день
Архив постов
انبلاک کن تازه فرستاده بودمم

بیا بغل عمو

دیگه هرچی بین ما بود تموم شد

بلاک کردی فرستاده شد

بابا کسکش داشتم میفرستاذم

sticker.webp0.15 KB

ایده ی چنل گفتن بد بختیا مال من بود حق کپی رایتشو ازتون میگیرم😂

دقیقا

کسی سین نمیکنه چنلای روزمره رو

ا

عره

Голосовое сообщение00:08

Голосовое сообщение00:04

😂😂.

بیاید چنل روزمره بزنیم از بدبختیامون بگیم

انوشا وانیا

اره منم خوشم میاد

دیدن چت کردن دو نفر باهم چقد لذت بخشه.. کاش یه چنلی بود دو نفر فقط حرفای روزمرشونو به هم میگفتن بقیه میخوندن.

الان پیویتو جر میدم