Aesthetic Ringgit
Kanalga Telegram’da o‘tish
Di sini saya akan sharekan tips, tricks dan juga update terkini tentang budgeting journey. Marilah kita sama-sama beri semangat antara satu sama lain untuk mencapai target simpanan kita semua.
Ko'proq ko'rsatish1 044
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kun
-630 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Taglar buluti
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Oktabr '25
Oktabr '25
+7
0 kanalda
Sentabr '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+4
0 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+2
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+3
0 kanalda
Get PRO
May '25
+1
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+12
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+2
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+4
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+6
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+4
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+19
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+25
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+51
0 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+3
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+3
0 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+3
0 kanalda
Get PRO
May '24
+25
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+24
0 kanalda
Get PRO
Mart '24
+11
0 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+44
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+1 331
0 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 17 Oktabr | +1 | |||
| 16 Oktabr | 0 | |||
| 15 Oktabr | 0 | |||
| 14 Oktabr | 0 | |||
| 13 Oktabr | +1 | |||
| 12 Oktabr | 0 | |||
| 11 Oktabr | 0 | |||
| 10 Oktabr | 0 | |||
| 09 Oktabr | 0 | |||
| 08 Oktabr | 0 | |||
| 07 Oktabr | +1 | |||
| 06 Oktabr | +3 | |||
| 05 Oktabr | 0 | |||
| 04 Oktabr | 0 | |||
| 03 Oktabr | 0 | |||
| 02 Oktabr | 0 | |||
| 01 Oktabr | +1 |
Kanal postlari
Hi bestie ! Kita nak invite korang join channel whatsapp. Sebab kita akan combine semua dalam 1 channel je. Channel telegram kita akan close ye ✨
https://whatsapp.com/channel/0029VbBgkDa4inoiylSBbg3Z
| 2 | Budget binder estimate RM60, korang nak tak? | 225 |
| 3 | Matn yo'q... | 226 |
| 4 | Live minggu ni kita ada 3 design baru ❤️ jangan lupa join ye. Sabtu 8pm. Korang kena nap dulu petang sebab ada kemungkinan live sampai 1am (pengalaman last week 🤣) | 272 |
| 5 | Ok la nah kita share. Dalam dia biar rahsia dulu ~ hint dalam dia design yang tak pernah kita buat. Tunggu hujung bulan 9 nanti 🙈 | 354 |
| 6 | Next binder kita hint color maroon ~ korang nak Nurul share gambar ke? Kalau nak bagi ❤️ banyak-banyak. | 316 |
| 7 | Sabtu ni kita live macam biasa dekat tiktok ye. Pukul 8pm. Ada new design jugak. Jumpa esok 🥰 | 321 |
| 8 | Kita da update new design dalam catalogue ye ✨
https://t.me/aestheticringgitproducts | 402 |
| 9 | Korang yang ada nak savings challenge apa2 tu boleh direct message nurul ye. Kita cuba designkan untuk masuk dalam shop ✨ | 445 |
| 10 | Kenapa cash envelopes masih relevan walaupun dunia dah canggih?
https://s.lemon8-app.com/s/GgThpZbmxT | 448 |
| 11 | Kita da update new design dalam catalogue ye ✨
https://t.me/aestheticringgitproducts | 413 |
| 12 | 5 kesalahan dalam budgeting yang perlu korang tahu ❗️
https://s.lemon8-app.com/s/GgmmsbFMMv | 375 |
| 13 | Simpan RM3,000 dalam masa 6 bulan ni boleh capai ke?
https://s.lemon8-app.com/s/GgmUMrcbmT | 345 |
| 14 | Setelah beberapa topik tips yg kita share dkt blog, korang rasa ok tak kalau teruskan mcm tu? | 292 |
| 15 | Cara Buat Budget Realistik Untuk Gaji B40
https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/cara-buat-budget-yang-realistik-untuk.html?m=1 | 260 |
| 16 | Kita da masukkan new items dalam shopee juga ye ✨
Binder
https://s.shopee.com.my/6AaA6OrPGb
Wallet
https://s.shopee.com.my/8zuLTdt0m8
Gold bar envelopes
https://s.shopee.com.my/8pavHMV7YW | 282 |
| 17 | Cash wallet dan binder baru kita da masukkan dalam shop ye ✨ jumpa live nanti 9pm ~
https://t.me/aestheticringgitproducts | 220 |
| 18 | Kenapa kena start buat budgeting?
https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/kenapa-kena-start-buat-budgeting.html?m=1 | 192 |
| 19 | Alhamdulillah, wallet dan binder kita dianggarkan sampai esok. Terawal pulak ye. Supplier kita baru pos semalam tapi harini da settle kastam check 🙈
Nanti kita akan check satu-satu dulu. Kemudian masuk dalam shop ye ❤️ | 249 |
| 20 | Cepat pulak UPS kalini. Binder dan wallet da ada dekat KLIA. Tapi sekarang tengah tunggu kastam cek satu-satu ye.
Kemudian baru release dekat UPS. Korang doa-doa la ye tax tak mahal sangat 🤣 | 245 |
