uk
Feedback
Aesthetic Ringgit

Aesthetic Ringgit

Відкрити в Telegram

Di sini saya akan sharekan tips, tricks dan juga update terkini tentang budgeting journey. Marilah kita sama-sama beri semangat antara satu sama lain untuk mencapai target simpanan kita semua.

Показати більше
1 044
Підписники
Немає даних24 години
-37 днів
-630 днів

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
жовтень '25
жовтень '25
+7
в 0 каналах
вересень '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
серпень '25
+4
в 0 каналах
Get PRO
липень '25
+2
в 0 каналах
Get PRO
червень '25
+3
в 0 каналах
Get PRO
травень '25
+1
в 0 каналах
Get PRO
квітень '25
+12
в 0 каналах
Get PRO
березень '25
+2
в 0 каналах
Get PRO
лютий '25
+4
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+6
в 0 каналах
Get PRO
грудень '24
+4
в 0 каналах
Get PRO
листопад '24
+19
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '24
+25
в 0 каналах
Get PRO
вересень '24
+51
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+3
в 0 каналах
Get PRO
липень '24
+3
в 0 каналах
Get PRO
червень '24
+3
в 0 каналах
Get PRO
травень '24
+25
в 0 каналах
Get PRO
квітень '24
+24
в 0 каналах
Get PRO
березень '24
+11
в 0 каналах
Get PRO
лютий '24
+44
в 0 каналах
Get PRO
січень '24
+1 331
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
17 жовтня+1
16 жовтня0
15 жовтня0
14 жовтня0
13 жовтня+1
12 жовтня0
11 жовтня0
10 жовтня0
09 жовтня0
08 жовтня0
07 жовтня+1
06 жовтня+3
05 жовтня0
04 жовтня0
03 жовтня0
02 жовтня0
01 жовтня+1
Дописи каналу
Hi bestie ! Kita nak invite korang join channel whatsapp. Sebab kita akan combine semua dalam 1 channel je. Channel telegram kita akan close ye ✨ https://whatsapp.com/channel/0029VbBgkDa4inoiylSBbg3Z

2
Budget binder estimate RM60, korang nak tak?
225
3
Немає тексту...
226
4
Live minggu ni kita ada 3 design baru ❤️ jangan lupa join ye. Sabtu 8pm. Korang kena nap dulu petang sebab ada kemungkinan live sampai 1am (pengalaman last week 🤣)
272
5
Ok la nah kita share. Dalam dia biar rahsia dulu ~ hint dalam dia design yang tak pernah kita buat. Tunggu hujung bulan 9 nan
Ok la nah kita share. Dalam dia biar rahsia dulu ~ hint dalam dia design yang tak pernah kita buat. Tunggu hujung bulan 9 nanti 🙈
354
6
Next binder kita hint color maroon ~ korang nak Nurul share gambar ke? Kalau nak bagi ❤️ banyak-banyak.
316
7
Sabtu ni kita live macam biasa dekat tiktok ye. Pukul 8pm. Ada new design jugak. Jumpa esok 🥰
321
8
Kita da update new design dalam catalogue ye ✨ https://t.me/aestheticringgitproducts
402
9
Korang yang ada nak savings challenge apa2 tu boleh direct message nurul ye. Kita cuba designkan untuk masuk dalam shop ✨
445
10
Kenapa cash envelopes masih relevan walaupun dunia dah canggih? https://s.lemon8-app.com/s/GgThpZbmxT
448
11
Kita da update new design dalam catalogue ye ✨ https://t.me/aestheticringgitproducts
413
12
5 kesalahan dalam budgeting yang perlu korang tahu ❗️ https://s.lemon8-app.com/s/GgmmsbFMMv
375
13
Simpan RM3,000 dalam masa 6 bulan ni boleh capai ke? https://s.lemon8-app.com/s/GgmUMrcbmT
345
14
Setelah beberapa topik tips yg kita share dkt blog, korang rasa ok tak kalau teruskan mcm tu?
292
15
Cara Buat Budget Realistik Untuk Gaji B40 https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/cara-buat-budget-yang-realistik-untuk.html?m=1
260
16
Kita da masukkan new items dalam shopee juga ye ✨ Binder https://s.shopee.com.my/6AaA6OrPGb Wallet https://s.shopee.com.my/8zuLTdt0m8 Gold bar envelopes https://s.shopee.com.my/8pavHMV7YW
282
17
Cash wallet dan binder baru kita da masukkan dalam shop ye ✨ jumpa live nanti 9pm ~ https://t.me/aestheticringgitproducts
220
18
Kenapa kena start buat budgeting? https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/kenapa-kena-start-buat-budgeting.html?m=1
192
19
Alhamdulillah, wallet dan binder kita dianggarkan sampai esok. Terawal pulak ye. Supplier kita baru pos semalam tapi harini da settle kastam check 🙈 Nanti kita akan check satu-satu dulu. Kemudian masuk dalam shop ye ❤️
249
20
Cepat pulak UPS kalini. Binder dan wallet da ada dekat KLIA. Tapi sekarang tengah tunggu kastam cek satu-satu ye. Kemudian baru release dekat UPS. Korang doa-doa la ye tax tak mahal sangat 🤣
245