ar
Feedback
Aesthetic Ringgit

Aesthetic Ringgit

الذهاب إلى القناة على Telegram

Di sini saya akan sharekan tips, tricks dan juga update terkini tentang budgeting journey. Marilah kita sama-sama beri semangat antara satu sama lain untuk mencapai target simpanan kita semua.

إظهار المزيد
1 044
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-630 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
أكتوبر '25
أكتوبر '25
+7
في 0 قنوات
سبتمبر '25
+5
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+4
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+12
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+4
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+6
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+4
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+19
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+25
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+51
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '24
+25
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+24
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '24
+11
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+44
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+1 331
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
17 أكتوبر+1
16 أكتوبر0
15 أكتوبر0
14 أكتوبر0
13 أكتوبر+1
12 أكتوبر0
11 أكتوبر0
10 أكتوبر0
09 أكتوبر0
08 أكتوبر0
07 أكتوبر+1
06 أكتوبر+3
05 أكتوبر0
04 أكتوبر0
03 أكتوبر0
02 أكتوبر0
01 أكتوبر+1
منشورات القناة
Hi bestie ! Kita nak invite korang join channel whatsapp. Sebab kita akan combine semua dalam 1 channel je. Channel telegram kita akan close ye ✨ https://whatsapp.com/channel/0029VbBgkDa4inoiylSBbg3Z

2
Budget binder estimate RM60, korang nak tak?
225
3
لا يوجد نص...
226
4
Live minggu ni kita ada 3 design baru ❤️ jangan lupa join ye. Sabtu 8pm. Korang kena nap dulu petang sebab ada kemungkinan live sampai 1am (pengalaman last week 🤣)
272
5
Ok la nah kita share. Dalam dia biar rahsia dulu ~ hint dalam dia design yang tak pernah kita buat. Tunggu hujung bulan 9 nan
Ok la nah kita share. Dalam dia biar rahsia dulu ~ hint dalam dia design yang tak pernah kita buat. Tunggu hujung bulan 9 nanti 🙈
354
6
Next binder kita hint color maroon ~ korang nak Nurul share gambar ke? Kalau nak bagi ❤️ banyak-banyak.
316
7
Sabtu ni kita live macam biasa dekat tiktok ye. Pukul 8pm. Ada new design jugak. Jumpa esok 🥰
321
8
Kita da update new design dalam catalogue ye ✨ https://t.me/aestheticringgitproducts
402
9
Korang yang ada nak savings challenge apa2 tu boleh direct message nurul ye. Kita cuba designkan untuk masuk dalam shop ✨
445
10
Kenapa cash envelopes masih relevan walaupun dunia dah canggih? https://s.lemon8-app.com/s/GgThpZbmxT
448
11
Kita da update new design dalam catalogue ye ✨ https://t.me/aestheticringgitproducts
413
12
5 kesalahan dalam budgeting yang perlu korang tahu ❗️ https://s.lemon8-app.com/s/GgmmsbFMMv
375
13
Simpan RM3,000 dalam masa 6 bulan ni boleh capai ke? https://s.lemon8-app.com/s/GgmUMrcbmT
345
14
Setelah beberapa topik tips yg kita share dkt blog, korang rasa ok tak kalau teruskan mcm tu?
292
15
Cara Buat Budget Realistik Untuk Gaji B40 https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/cara-buat-budget-yang-realistik-untuk.html?m=1
260
16
Kita da masukkan new items dalam shopee juga ye ✨ Binder https://s.shopee.com.my/6AaA6OrPGb Wallet https://s.shopee.com.my/8zuLTdt0m8 Gold bar envelopes https://s.shopee.com.my/8pavHMV7YW
282
17
Cash wallet dan binder baru kita da masukkan dalam shop ye ✨ jumpa live nanti 9pm ~ https://t.me/aestheticringgitproducts
220
18
Kenapa kena start buat budgeting? https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/kenapa-kena-start-buat-budgeting.html?m=1
192
19
Alhamdulillah, wallet dan binder kita dianggarkan sampai esok. Terawal pulak ye. Supplier kita baru pos semalam tapi harini da settle kastam check 🙈 Nanti kita akan check satu-satu dulu. Kemudian masuk dalam shop ye ❤️
249
20
Cepat pulak UPS kalini. Binder dan wallet da ada dekat KLIA. Tapi sekarang tengah tunggu kastam cek satu-satu ye. Kemudian baru release dekat UPS. Korang doa-doa la ye tax tak mahal sangat 🤣
245