Aesthetic Ringgit
Open in Telegram
Di sini saya akan sharekan tips, tricks dan juga update terkini tentang budgeting journey. Marilah kita sama-sama beri semangat antara satu sama lain untuk mencapai target simpanan kita semua.
Show more1 044
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-630 days
Data loading in progress...
Similar Channels
Tags Cloud
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
October '25
October '25
+7
in 0 channels
September '25
+5
in 0 channels
Get PRO
August '25
+4
in 0 channels
Get PRO
July '25
+2
in 0 channels
Get PRO
June '25
+3
in 0 channels
Get PRO
May '25
+1
in 0 channels
Get PRO
April '25
+12
in 0 channels
Get PRO
March '25
+2
in 0 channels
Get PRO
February '25
+4
in 0 channels
Get PRO
January '25
+6
in 0 channels
Get PRO
December '24
+4
in 0 channels
Get PRO
November '24
+19
in 0 channels
Get PRO
October '24
+25
in 0 channels
Get PRO
September '24
+51
in 0 channels
Get PRO
August '24
+3
in 0 channels
Get PRO
July '24
+3
in 0 channels
Get PRO
June '24
+3
in 0 channels
Get PRO
May '24
+25
in 0 channels
Get PRO
April '24
+24
in 0 channels
Get PRO
March '24
+11
in 0 channels
Get PRO
February '24
+44
in 0 channels
Get PRO
January '24
+1 331
in 0 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 17 October | +1 | |||
| 16 October | 0 | |||
| 15 October | 0 | |||
| 14 October | 0 | |||
| 13 October | +1 | |||
| 12 October | 0 | |||
| 11 October | 0 | |||
| 10 October | 0 | |||
| 09 October | 0 | |||
| 08 October | 0 | |||
| 07 October | +1 | |||
| 06 October | +3 | |||
| 05 October | 0 | |||
| 04 October | 0 | |||
| 03 October | 0 | |||
| 02 October | 0 | |||
| 01 October | +1 |
Channel Posts
Hi bestie ! Kita nak invite korang join channel whatsapp. Sebab kita akan combine semua dalam 1 channel je. Channel telegram kita akan close ye ✨
https://whatsapp.com/channel/0029VbBgkDa4inoiylSBbg3Z
| 2 | Budget binder estimate RM60, korang nak tak? | 225 |
| 3 | No text... | 226 |
| 4 | Live minggu ni kita ada 3 design baru ❤️ jangan lupa join ye. Sabtu 8pm. Korang kena nap dulu petang sebab ada kemungkinan live sampai 1am (pengalaman last week 🤣) | 272 |
| 5 | Ok la nah kita share. Dalam dia biar rahsia dulu ~ hint dalam dia design yang tak pernah kita buat. Tunggu hujung bulan 9 nanti 🙈 | 354 |
| 6 | Next binder kita hint color maroon ~ korang nak Nurul share gambar ke? Kalau nak bagi ❤️ banyak-banyak. | 316 |
| 7 | Sabtu ni kita live macam biasa dekat tiktok ye. Pukul 8pm. Ada new design jugak. Jumpa esok 🥰 | 321 |
| 8 | Kita da update new design dalam catalogue ye ✨
https://t.me/aestheticringgitproducts | 402 |
| 9 | Korang yang ada nak savings challenge apa2 tu boleh direct message nurul ye. Kita cuba designkan untuk masuk dalam shop ✨ | 445 |
| 10 | Kenapa cash envelopes masih relevan walaupun dunia dah canggih?
https://s.lemon8-app.com/s/GgThpZbmxT | 448 |
| 11 | Kita da update new design dalam catalogue ye ✨
https://t.me/aestheticringgitproducts | 413 |
| 12 | 5 kesalahan dalam budgeting yang perlu korang tahu ❗️
https://s.lemon8-app.com/s/GgmmsbFMMv | 375 |
| 13 | Simpan RM3,000 dalam masa 6 bulan ni boleh capai ke?
https://s.lemon8-app.com/s/GgmUMrcbmT | 345 |
| 14 | Setelah beberapa topik tips yg kita share dkt blog, korang rasa ok tak kalau teruskan mcm tu? | 292 |
| 15 | Cara Buat Budget Realistik Untuk Gaji B40
https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/cara-buat-budget-yang-realistik-untuk.html?m=1 | 260 |
| 16 | Kita da masukkan new items dalam shopee juga ye ✨
Binder
https://s.shopee.com.my/6AaA6OrPGb
Wallet
https://s.shopee.com.my/8zuLTdt0m8
Gold bar envelopes
https://s.shopee.com.my/8pavHMV7YW | 282 |
| 17 | Cash wallet dan binder baru kita da masukkan dalam shop ye ✨ jumpa live nanti 9pm ~
https://t.me/aestheticringgitproducts | 220 |
| 18 | Kenapa kena start buat budgeting?
https://aestheticringgit.blogspot.com/2025/07/kenapa-kena-start-buat-budgeting.html?m=1 | 192 |
| 19 | Alhamdulillah, wallet dan binder kita dianggarkan sampai esok. Terawal pulak ye. Supplier kita baru pos semalam tapi harini da settle kastam check 🙈
Nanti kita akan check satu-satu dulu. Kemudian masuk dalam shop ye ❤️ | 249 |
| 20 | Cepat pulak UPS kalini. Binder dan wallet da ada dekat KLIA. Tapi sekarang tengah tunggu kastam cek satu-satu ye.
Kemudian baru release dekat UPS. Korang doa-doa la ye tax tak mahal sangat 🤣 | 245 |
