uz
Feedback
اوشین در فرار از خانه

اوشین در فرار از خانه

Kanalga Telegram’da o‘tish

آخرین انار دنیا، ساکن اتاق ۵۳۷، دانشجوی روان فردوسی. (با دوربینِ گوشیم، در حال فرار از کرمون‌) دایرکت بازه.

Ko'proq ko'rsatish
387
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+37 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
وای دختر.

So take this night, Wrap it around me like a sheet. I know I'm not forgiven, But I need a place to sleep.

نیرو فنی اومد فاز ما لامپ اتاقمو عوض کنه میگه تنهایی؟ الان واقعا اینجا تنهایی؟ نمی‌ترسی؟ گربه تو آشپزخونه‌ست‌ها؟ جن؟ ببین من سیبیل دارم ولی می‌ترسم؟ خودت خواستیا؟ کسی تو فاز نیستا؟ با سیس عقاب گفتم خوابگاه‌ جای آماتور نیست.

بعد می‌دونین دوستای من وقتی میخوان رفتاری رو به دوست‌پسراشون یاد بدن میگن بابا اه ببین اناری چی کار میکنه. از اون یاد بگیر حداقل.

دوستم جلوی من جواب تماس دوست پسرشو داد و گفت قطع کن من فعلا با دوست دخترمم.

آینه سرویس بهداشتی قطار گفت فقط با من خاطره نداری.
+1
آینه سرویس بهداشتی قطار گفت فقط با من خاطره نداری.

می‌دونی من هیچ وقت روزهای خوب رو نشناختم. حتی دنبال روزهای بد هم نیستم. من همیشه توی بدترین روزها بودم و حالا فقط دنبال روزی ام که به بدیِ بدترین روزهام نباشه تا بغلش کنم و یه نفس راحت بکشم. نمی‌خوام خوشبخت باشم. فقط می‌خوام کم‌تر بدبخت باشم.

In every little scar.

گفتم دیگه آخرین چیزا رو از شیراز هم آرشیو کنم که برم سراغ مشهد عزیزم.

نارنجستان قوام.
+1
نارنجستان قوام.

محله سنگ سیاه.
+1
محله سنگ سیاه.

دل من حسرت شیراز داره/خرداد 405/ روز آخر‌.

چه صدا و آوازی/ 11خرداد 405/نارنجستان قوام.

10خرداد 405/ بازار وکیل.

10 خرداد 405/اسنپ ارم.