اوشین در فرار از خانه
Kanalga Telegram’da o‘tish
آخرین انار دنیا، ساکن اتاق ۵۳۷، دانشجوی روان فردوسی. (با دوربینِ گوشیم، در حال فرار از کرمون) دایرکت بازه.
Ko'proq ko'rsatish387
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+37 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
So take this night, Wrap it around me like a sheet. I know I'm not forgiven, But I need a place to sleep.
نیرو فنی اومد فاز ما لامپ اتاقمو عوض کنه میگه تنهایی؟ الان واقعا اینجا تنهایی؟ نمیترسی؟ گربه تو آشپزخونهستها؟ جن؟ ببین من سیبیل دارم ولی میترسم؟ خودت خواستیا؟ کسی تو فاز نیستا؟ با سیس عقاب گفتم خوابگاه جای آماتور نیست.
بعد میدونین دوستای من وقتی میخوان رفتاری رو به دوستپسراشون یاد بدن میگن بابا اه ببین اناری چی کار میکنه. از اون یاد بگیر حداقل.
میدونی من هیچ وقت روزهای خوب رو نشناختم. حتی دنبال روزهای بد هم نیستم. من همیشه توی بدترین روزها بودم و حالا فقط دنبال روزی ام که به بدیِ بدترین روزهام نباشه تا بغلش کنم و یه نفس راحت بکشم. نمیخوام خوشبخت باشم. فقط میخوام کمتر بدبخت باشم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
