اوشین در فرار از خانه
الذهاب إلى القناة على Telegram
آخرین انار دنیا، ساکن اتاق ۵۳۷، دانشجوی روان فردوسی. (با دوربینِ گوشیم، در حال فرار از کرمون) دایرکت بازه.
إظهار المزيد387
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+37 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
So take this night, Wrap it around me like a sheet. I know I'm not forgiven, But I need a place to sleep.
نیرو فنی اومد فاز ما لامپ اتاقمو عوض کنه میگه تنهایی؟ الان واقعا اینجا تنهایی؟ نمیترسی؟ گربه تو آشپزخونهستها؟ جن؟ ببین من سیبیل دارم ولی میترسم؟ خودت خواستیا؟ کسی تو فاز نیستا؟ با سیس عقاب گفتم خوابگاه جای آماتور نیست.
بعد میدونین دوستای من وقتی میخوان رفتاری رو به دوستپسراشون یاد بدن میگن بابا اه ببین اناری چی کار میکنه. از اون یاد بگیر حداقل.
میدونی من هیچ وقت روزهای خوب رو نشناختم. حتی دنبال روزهای بد هم نیستم. من همیشه توی بدترین روزها بودم و حالا فقط دنبال روزی ام که به بدیِ بدترین روزهام نباشه تا بغلش کنم و یه نفس راحت بکشم. نمیخوام خوشبخت باشم. فقط میخوام کمتر بدبخت باشم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
