اوشین در فرار از خانه
رفتن به کانال در Telegram
آخرین انار دنیا، ساکن اتاق ۵۳۷، دانشجوی روان فردوسی. (با دوربینِ گوشیم، در حال فرار از کرمون) دایرکت بازه.
نمایش بیشتر387
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+37 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
So take this night, Wrap it around me like a sheet. I know I'm not forgiven, But I need a place to sleep.
نیرو فنی اومد فاز ما لامپ اتاقمو عوض کنه میگه تنهایی؟ الان واقعا اینجا تنهایی؟ نمیترسی؟ گربه تو آشپزخونهستها؟ جن؟ ببین من سیبیل دارم ولی میترسم؟ خودت خواستیا؟ کسی تو فاز نیستا؟ با سیس عقاب گفتم خوابگاه جای آماتور نیست.
بعد میدونین دوستای من وقتی میخوان رفتاری رو به دوستپسراشون یاد بدن میگن بابا اه ببین اناری چی کار میکنه. از اون یاد بگیر حداقل.
میدونی من هیچ وقت روزهای خوب رو نشناختم. حتی دنبال روزهای بد هم نیستم. من همیشه توی بدترین روزها بودم و حالا فقط دنبال روزی ام که به بدیِ بدترین روزهام نباشه تا بغلش کنم و یه نفس راحت بکشم. نمیخوام خوشبخت باشم. فقط میخوام کمتر بدبخت باشم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
