Eror 1000 + 1
Kanalga Telegram’da o‘tish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
وضعیتم اینجوری که
هرماه پریودی و pms ی بخش جدیدی ازخودشو بهم نشون میده که بگم فاک یعنی بدتر از اینم میشه:؛
عمیقاً از بعضی آدما متنفرم…
اونقدر که وقتی بالا سرشونم،
دلم میخواد ذرهذره درد رو تو وجودشون تزریق کنم.
نگاهم رو میدوزم به اون چشمهای پر از حقارتشون و آروم میگم:
«میبینی؟ این همون دردیه که تو به من دادی…
فقط فرقش اینه که من تا آخرین نفس،
نمیذارم ازش فرار کنی.»
آدمای غیر مستقیم رو دوست ندارم. مستقیم بیا بگو ازت خوشم میاد یا ازت متنفرم ولی حرفت رو تو بازی با کلمات پیچیده تحویلم نده.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
