Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
وضعیتم اینجوری که
هرماه پریودی و pms ی بخش جدیدی ازخودشو بهم نشون میده که بگم فاک یعنی بدتر از اینم میشه:؛
عمیقاً از بعضی آدما متنفرم…
اونقدر که وقتی بالا سرشونم،
دلم میخواد ذرهذره درد رو تو وجودشون تزریق کنم.
نگاهم رو میدوزم به اون چشمهای پر از حقارتشون و آروم میگم:
«میبینی؟ این همون دردیه که تو به من دادی…
فقط فرقش اینه که من تا آخرین نفس،
نمیذارم ازش فرار کنی.»
آدمای غیر مستقیم رو دوست ندارم. مستقیم بیا بگو ازت خوشم میاد یا ازت متنفرم ولی حرفت رو تو بازی با کلمات پیچیده تحویلم نده.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
