Eror 1000 + 1
رفتن به کانال در Telegram
181
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
وضعیتم اینجوری که
هرماه پریودی و pms ی بخش جدیدی ازخودشو بهم نشون میده که بگم فاک یعنی بدتر از اینم میشه:؛
عمیقاً از بعضی آدما متنفرم…
اونقدر که وقتی بالا سرشونم،
دلم میخواد ذرهذره درد رو تو وجودشون تزریق کنم.
نگاهم رو میدوزم به اون چشمهای پر از حقارتشون و آروم میگم:
«میبینی؟ این همون دردیه که تو به من دادی…
فقط فرقش اینه که من تا آخرین نفس،
نمیذارم ازش فرار کنی.»
آدمای غیر مستقیم رو دوست ندارم. مستقیم بیا بگو ازت خوشم میاد یا ازت متنفرم ولی حرفت رو تو بازی با کلمات پیچیده تحویلم نده.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
