Eror 1000 + 1
Открыть в Telegram
181
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
وضعیتم اینجوری که
هرماه پریودی و pms ی بخش جدیدی ازخودشو بهم نشون میده که بگم فاک یعنی بدتر از اینم میشه:؛
عمیقاً از بعضی آدما متنفرم…
اونقدر که وقتی بالا سرشونم،
دلم میخواد ذرهذره درد رو تو وجودشون تزریق کنم.
نگاهم رو میدوزم به اون چشمهای پر از حقارتشون و آروم میگم:
«میبینی؟ این همون دردیه که تو به من دادی…
فقط فرقش اینه که من تا آخرین نفس،
نمیذارم ازش فرار کنی.»
آدمای غیر مستقیم رو دوست ندارم. مستقیم بیا بگو ازت خوشم میاد یا ازت متنفرم ولی حرفت رو تو بازی با کلمات پیچیده تحویلم نده.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
