ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
181
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-330
帖子存档
امروز ناکافی و عصبیم:)

نه بابا یادم نیست. ”مو به مو با جزئیات یادمه“.

توی هر شهرغریبی با تو میشه موندنی شد

انقدر منو استاک نکن عزیزم کونه خودته که آتیش میگیره.

وضعیتم اینجوری که هرماه پریودی و pms ی بخش جدیدی ازخودشو بهم نشون میده که بگم فاک یعنی بدتر از اینم میشه:؛

دلم بیگ بوی میخاد🥲 کاملا بغلی باشم براش:)

عمیقاً از بعضی آدما متنفرم… اون‌قدر که وقتی بالا سرشونم، دلم می‌خواد ذره‌ذره درد رو تو وجودشون تزریق کنم. نگاهم رو می‌دوزم به اون چشم‌های پر از حقارتشون و آروم میگم: «می‌بینی؟ این همون دردی‌ه که تو به من دادی… فقط فرقش اینه که من تا آخرین نفس، نمی‌ذارم ازش فرار کنی.»

‏آدمای غیر مستقیم ‌رو دوست ندارم. مستقیم بیا بگو ازت خوشم میاد یا ازت متنفرم ولی حرفت‌ رو تو بازی با کلمات پیچیده تحویلم نده.

اصلیه،همیشه اصلیه‌اس. چه باشه،چه نباشه. ‏چه یه روز بگذره چه یه قرن.

روی اون مودیم که دلم میخاد بی خبر برم:)

#NEW

وقتی بفهمی آدما فقط بر اساس سطح درک خودشون همه چیزو میبینن از توضیح دادن دست میکشی.

برای به دست آوردن بهترین روزای زندگیت، باید توی بدترین روزای زندگیت بجنگی...

من همیشه شروع نشده به پایان میرسم‌.

New

کاش وقت داشته باشم برم خانه برگر اه بای

دلم ی برگر خوب میخاد:)

Sina-Parsian-Tekyegah-Ft-Parastoo-320.mp312.14 MB

قفلی زدم روی چنل اندو