uz
Feedback
-مکاتبات یک مکتبی

-مکاتبات یک مکتبی

Kanalga Telegram’da o‘tish

یا هو. ٬٬دفتر چرک نویس‌های نامنظم وسط بدو بدوهای روز و شب ؛ در عرش، صدای ارجعی پیچیده‌است. یا ایتها النفس بیا برگردیم... 🗂️📂 @maktabkhaneeh بگو؛ t.me/HidenChat_Bot?start=563675500

Ko'proq ko'rsatish
1 017
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-97 kunlar
-2630 kunlar
Postlar arxiv
سوزی که این نوحه‌ی جنوبی داره تا ته استخون آدم میره.

bakhsho_leyla_begofta.mp34.79 MB

Repost from •مَعنـي•
گُم کرده‌ام جواهر خود را به موج خون زینب بیا به همت هم جست‌جو کنیم ... •معنی•

عاشقانت می‌فروشند عیش را غم می‌خرند/

پدافند عامل و غیرعامل فقط بیرانوند.

وضعیت:
وضعیت:

گل ما رو قبول نکردید، ان‌شاءالله هیچ‌کدوم از عباداتتون رو خدا قبول نکنه.

علی الاصول باید پرده کنار می‌رفت، همه پیش پات بلند می‌شدند، ذوق وجود همه رو برمی‌داشت، و تو میومدی…

شبیه هاجرِ دنبالِ آب، باگریه دوید در دل صحرا رباب باگریه برای مادر اصغر در آسمان، آن‌روز نشست، روضه گرفت، آفتاب باگریه به یاد گریه‌ی طفل رباب، ساقی شد... کنار علقمه از غصّه، آب، باگریه شبیه عاشق دلتنگ، تیر از چلّه دوید سمت علی باشتاب، باگریه به‌گریه گفت: که سیراب شد علی‌اصغر؟ حسین داد به‌زینب جواب؛ باگریه... حسین گفت: علی‌جانْ خدانگهدارت! رباب گفت: عزیزم بخواب...، باگریه برای داغ دل مادر علی‌اصغر دل زمین و زمان شد کباب باگریه به روی حنجر او فتح باب شد با تیر اگر چه بسته شد آخر کتاب باگریه دلی که سوخت به یاد گلوی نازک او به روسیاهی خود زد نقاب باگریه •سجاد روانمرد

شب هفت، مجلس زنونه دیدنیه… هرکی یه جور داره لالایی میخونه.

کنون سپاه حسین است، کشور ایران!🇮🇷🖤

Repost from N/a
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!

اللَّهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسِي مُظمَيِنَّةً بِقَدَرِكَ، رَاضِيَةً بِقَضَائِكَ...

آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟ وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟ -مولانا
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟ وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟ -مولانا

جواب خون این شهدا، اونم وسط محرم الحرام، قطعاً ساکت نشستن نیست.

یا امام حسین:)))))))

هر وقت احساس کردید خیلی بدشانسید به این فکر کنید که ورودی ۴۰۱ دانشگاه، نه تنها جشن ورودی نداشت و ازش استقبال نشد بلکه فحش و کتک هم خورد، بعد از گذروندن دوتا بلوا و دو تا جنگ و رد کردن صدتا بحران و شهادت و کذا، الان که داره فارغ التحصیل میشه هم میگن وسط جنگیم و براش مراسم فارغ التحصیلی نمی‌گیرن.

Repost from N/a
سلام و عرض تسلیت بابت ایام؛ عزاداری‌هاتون قبول باشه ان‌شاء‌الله. نمی‌دونم چند نفر نذر شیر پارسال رو یادشون هست؛ پارسال شب حضرت علی اصغر-ع- به طور ناگهانی تصمیم گرفتیم به بچه‌های هیئت شیر کاکائو بدیم و به مدد خانم رباب-س- حدودا ۴ میلیون تومان طی نصف روز جمع شد که گزارشش با تمام جزئیات موجوده. اگر خدا بخواد و عمری باقی باشه، امسال هم این نذر رو خواهیم داشت. پارسال تا جای ممکن شیرکاکائو خریده شد و بین بچه‌ها توی هیئت کودک توزیع شد، ان‌شاء‌الله امسال هم به همین نحو هست (مگر اینکه تعداد شیرها بیشتر از بچه‌ها باشه، در اون صورت به بزرگترها هم داده میشه.) اگر علاقه به مشارکت دارین، هر مبلغی که در توانتون هست رو به این شماره کارت واریز کنید. فرصت واریز هم تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه هست. 6219861999458655 به نام فاطمه کیانی اجرتون با خانم رباب -س-