-مکاتبات یک مکتبی
前往频道在 Telegram
یا هو. ٬٬دفتر چرک نویسهای نامنظم وسط بدو بدوهای روز و شب ؛ در عرش، صدای ارجعی پیچیدهاست. یا ایتها النفس بیا برگردیم... 🗂️📂 @maktabkhaneeh بگو؛ t.me/HidenChat_Bot?start=563675500
显示更多1 017
订阅者
无数据24 小时
-97 天
-2630 天
帖子存档
1 017
Repost from •مَعنـي•
گُم کردهام جواهر خود را به موج خون
زینب بیا به همت هم جستجو کنیم ...
•معنی•
1 017
Repost from خاب که چی؟ 🎒
گل ما رو قبول نکردید، انشاءالله هیچکدوم از عباداتتون رو خدا قبول نکنه.
1 017
علی الاصول باید پرده کنار میرفت، همه پیش پات بلند میشدند، ذوق وجود همه رو برمیداشت،
و تو میومدی…
1 017
Repost from «نوشتههای مجنون و خواندههای لیلا»
شبیه هاجرِ دنبالِ آب، باگریه
دوید در دل صحرا رباب باگریه
برای مادر اصغر در آسمان، آنروز
نشست، روضه گرفت، آفتاب باگریه
به یاد گریهی طفل رباب، ساقی شد...
کنار علقمه از غصّه، آب، باگریه
شبیه عاشق دلتنگ، تیر از چلّه
دوید سمت علی باشتاب، باگریه
بهگریه گفت: که سیراب شد علیاصغر؟
حسین داد بهزینب جواب؛ باگریه...
حسین گفت: علیجانْ خدانگهدارت!
رباب گفت: عزیزم بخواب...، باگریه
برای داغ دل مادر علیاصغر
دل زمین و زمان شد کباب باگریه
به روی حنجر او فتح باب شد با تیر
اگر چه بسته شد آخر کتاب باگریه
دلی که سوخت به یاد گلوی نازک او
به روسیاهی خود زد نقاب باگریه
•سجاد روانمرد
1 017
Repost from N/a
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!
1 017
اللَّهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسِي مُظمَيِنَّةً بِقَدَرِكَ، رَاضِيَةً بِقَضَائِكَ...
1 017
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟
وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟
-مولانا
1 017
هر وقت احساس کردید خیلی بدشانسید به این فکر کنید که ورودی ۴۰۱ دانشگاه، نه تنها جشن ورودی نداشت و ازش استقبال نشد بلکه فحش و کتک هم خورد،
بعد از گذروندن دوتا بلوا و دو تا جنگ و رد کردن صدتا بحران و شهادت و کذا،
الان که داره فارغ التحصیل میشه هم میگن وسط جنگیم و براش مراسم فارغ التحصیلی نمیگیرن.
1 017
Repost from N/a
سلام و عرض تسلیت بابت ایام؛ عزاداریهاتون قبول باشه انشاءالله.
نمیدونم چند نفر نذر شیر پارسال رو یادشون هست؛ پارسال شب حضرت علی اصغر-ع- به طور ناگهانی تصمیم گرفتیم به بچههای هیئت شیر کاکائو بدیم و به مدد خانم رباب-س- حدودا ۴ میلیون تومان طی نصف روز جمع شد که گزارشش با تمام جزئیات موجوده.
اگر خدا بخواد و عمری باقی باشه، امسال هم این نذر رو خواهیم داشت. پارسال تا جای ممکن شیرکاکائو خریده شد و بین بچهها توی هیئت کودک توزیع شد، انشاءالله امسال هم به همین نحو هست (مگر اینکه تعداد شیرها بیشتر از بچهها باشه، در اون صورت به بزرگترها هم داده میشه.) اگر علاقه به مشارکت دارین، هر مبلغی که در توانتون هست رو به این شماره کارت واریز کنید. فرصت واریز هم تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه هست.
6219861999458655
به نام فاطمه کیانی
اجرتون با خانم رباب -س-
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
