uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 882 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 277-o'rinni va Eron mintaqasida 14 733-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 882 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -346 ga, so‘nggi 24 soatda esa -7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.54% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 476 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 38 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 882
Obunachilar
-724 soatlar
-757 kunlar
-34630 kunlar
Postlar arxiv
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy

#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست
#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست

#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy
#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy

#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @Cryp
#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @CryptoMarket_BitBoy

#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy
#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy

Babak Bayat _ The Hunt (320).mp38.94 MB

بیتکوین هدفی داره برای 97300 کمی زمان میبره تاچ کنه @CryptoMarket_BitBoy

#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy

دلار بی سرو صدا 75 رو رد کرد !! به کی چی باید گفت ؟!!

دلار فردایی تهران ⛳️ 74,‌‌‌950 معامله :))

🔴رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: مقامات اسرائیل بر این باورند که اکنون فرصت مناسبی برای حمله همه جانبه به تاسیسات هسته ای ایران است 🔴‌رسانه عبری: نیروی هوایی ارتش اعلام کرده است که آماده‌سازی برای حمله احتمالی به اهداف هسته‌ای در ایران در حال انجام است. پ.ن : فقط اینو کم داشتیم :))) @CryptoMarket_BitBoy

دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC ا
دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC استفاده کنید . بیشتر صرافیا هم هست و کارمزدش در حد صفره ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

واضحه که مارکت هر اصلاحی داده فقط فرصت خرید شده و بنظرم هر منفی بالا که خورد باید خرید و نگهداشت . من همین الان دارم میبینم روزایی رو که حسرت این روزا رو میخوریم . بشخصه اگه از روند جا بمونم بزرگترین اشتباه رو تو زندگیم کرده ام ، بنابراین کاری ندارم روند از فردا یا یکماه دیگر استارت میخوره فقط پله ای میخرم و در بولران به جدید الورودها خواهم فروخت . @CryptoMarket_BitBoy

بخدا جو نمیدم ، فقط نمیخام از این روند جا بمونید شمام از شمام به بنده چیزی نمیرسه ، وگرنه بنده خودم میخرم و تتر هم دارم به اندازه کافی .

هر چی ریال اضافه دارین تو بانکتون ، بریزین صرافیا و آماده خرید باشید . @CryptoMarket_BitBoy

دوستان عزیز و بزرگوار هرسوالی در مورد تحلیلها یا سیگنالهای معرفی شده یا هرچیز دیگه ای داشتید در گروه مطرح کنید پی وی مدیران نرید لطفا🌹 https://t.me/+TVLmsibT_MrwVpYZ

✅ی استراتژی خیلی خیلی ساده واسه اسپات هست ✳️در منفی های شدید پله ای بخرید در مثبتهای خوب و بازار سبز پله ای بفروشید ✳️در کریپتو اگر سیو سود نکنید سرتون بی کلاه میمونه ✳️فیوچرز اگر میزنید سعی کنید همجهت و با اهرم کم باشد ❌سرمایه خودتونو بازیچه ی افرادی نکنید که دنبال شوآف هستن❌

#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/14175

#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/13865

در بهترین جای ممکن اعلام شد که بالاش تثبیت داد خرید کنید🔥🔥🔥🔥