fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 882 مشترک است و جایگاه 5 277 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 733 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 882 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -346 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 19.54% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 476 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 38 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 882
مشترکین
-724 ساعت
-757 روز
-34630 روز
آرشیو پست ها
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy

#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست
#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست

#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy
#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy

#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @Cryp
#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @CryptoMarket_BitBoy

#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy
#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy

Babak Bayat _ The Hunt (320).mp38.94 MB

بیتکوین هدفی داره برای 97300 کمی زمان میبره تاچ کنه @CryptoMarket_BitBoy

#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy

دلار بی سرو صدا 75 رو رد کرد !! به کی چی باید گفت ؟!!

دلار فردایی تهران ⛳️ 74,‌‌‌950 معامله :))

🔴رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: مقامات اسرائیل بر این باورند که اکنون فرصت مناسبی برای حمله همه جانبه به تاسیسات هسته ای ایران است 🔴‌رسانه عبری: نیروی هوایی ارتش اعلام کرده است که آماده‌سازی برای حمله احتمالی به اهداف هسته‌ای در ایران در حال انجام است. پ.ن : فقط اینو کم داشتیم :))) @CryptoMarket_BitBoy

دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC ا
دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC استفاده کنید . بیشتر صرافیا هم هست و کارمزدش در حد صفره ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

واضحه که مارکت هر اصلاحی داده فقط فرصت خرید شده و بنظرم هر منفی بالا که خورد باید خرید و نگهداشت . من همین الان دارم میبینم روزایی رو که حسرت این روزا رو میخوریم . بشخصه اگه از روند جا بمونم بزرگترین اشتباه رو تو زندگیم کرده ام ، بنابراین کاری ندارم روند از فردا یا یکماه دیگر استارت میخوره فقط پله ای میخرم و در بولران به جدید الورودها خواهم فروخت . @CryptoMarket_BitBoy

بخدا جو نمیدم ، فقط نمیخام از این روند جا بمونید شمام از شمام به بنده چیزی نمیرسه ، وگرنه بنده خودم میخرم و تتر هم دارم به اندازه کافی .

هر چی ریال اضافه دارین تو بانکتون ، بریزین صرافیا و آماده خرید باشید . @CryptoMarket_BitBoy

دوستان عزیز و بزرگوار هرسوالی در مورد تحلیلها یا سیگنالهای معرفی شده یا هرچیز دیگه ای داشتید در گروه مطرح کنید پی وی مدیران نرید لطفا🌹 https://t.me/+TVLmsibT_MrwVpYZ

✅ی استراتژی خیلی خیلی ساده واسه اسپات هست ✳️در منفی های شدید پله ای بخرید در مثبتهای خوب و بازار سبز پله ای بفروشید ✳️در کریپتو اگر سیو سود نکنید سرتون بی کلاه میمونه ✳️فیوچرز اگر میزنید سعی کنید همجهت و با اهرم کم باشد ❌سرمایه خودتونو بازیچه ی افرادی نکنید که دنبال شوآف هستن❌

#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/14175

#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/13865

در بهترین جای ممکن اعلام شد که بالاش تثبیت داد خرید کنید🔥🔥🔥🔥