en
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Open in Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel BitBoy Crypto

Channel BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 22 882 subscribers, ranking 5 277 in the Cryptocurrencies category and 14 733 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 22 882 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -346 over the last 30 days and by -7 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 19.54%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects N/A% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 4 476 views. Within the first day, a publication typically gains 0 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 38.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

22 882
Subscribers
-724 hours
-757 days
-34630 days
Posts Archive
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy

#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست
#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست

#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy
#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy

#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @Cryp
#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @CryptoMarket_BitBoy

#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy
#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy

Babak Bayat _ The Hunt (320).mp38.94 MB

بیتکوین هدفی داره برای 97300 کمی زمان میبره تاچ کنه @CryptoMarket_BitBoy

#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy

دلار بی سرو صدا 75 رو رد کرد !! به کی چی باید گفت ؟!!

دلار فردایی تهران ⛳️ 74,‌‌‌950 معامله :))

🔴رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: مقامات اسرائیل بر این باورند که اکنون فرصت مناسبی برای حمله همه جانبه به تاسیسات هسته ای ایران است 🔴‌رسانه عبری: نیروی هوایی ارتش اعلام کرده است که آماده‌سازی برای حمله احتمالی به اهداف هسته‌ای در ایران در حال انجام است. پ.ن : فقط اینو کم داشتیم :))) @CryptoMarket_BitBoy

دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC ا
دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC استفاده کنید . بیشتر صرافیا هم هست و کارمزدش در حد صفره ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

واضحه که مارکت هر اصلاحی داده فقط فرصت خرید شده و بنظرم هر منفی بالا که خورد باید خرید و نگهداشت . من همین الان دارم میبینم روزایی رو که حسرت این روزا رو میخوریم . بشخصه اگه از روند جا بمونم بزرگترین اشتباه رو تو زندگیم کرده ام ، بنابراین کاری ندارم روند از فردا یا یکماه دیگر استارت میخوره فقط پله ای میخرم و در بولران به جدید الورودها خواهم فروخت . @CryptoMarket_BitBoy

بخدا جو نمیدم ، فقط نمیخام از این روند جا بمونید شمام از شمام به بنده چیزی نمیرسه ، وگرنه بنده خودم میخرم و تتر هم دارم به اندازه کافی .

هر چی ریال اضافه دارین تو بانکتون ، بریزین صرافیا و آماده خرید باشید . @CryptoMarket_BitBoy

دوستان عزیز و بزرگوار هرسوالی در مورد تحلیلها یا سیگنالهای معرفی شده یا هرچیز دیگه ای داشتید در گروه مطرح کنید پی وی مدیران نرید لطفا🌹 https://t.me/+TVLmsibT_MrwVpYZ

✅ی استراتژی خیلی خیلی ساده واسه اسپات هست ✳️در منفی های شدید پله ای بخرید در مثبتهای خوب و بازار سبز پله ای بفروشید ✳️در کریپتو اگر سیو سود نکنید سرتون بی کلاه میمونه ✳️فیوچرز اگر میزنید سعی کنید همجهت و با اهرم کم باشد ❌سرمایه خودتونو بازیچه ی افرادی نکنید که دنبال شوآف هستن❌

#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/14175

#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/13865

در بهترین جای ممکن اعلام شد که بالاش تثبیت داد خرید کنید🔥🔥🔥🔥