ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 882 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 277 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 733 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 882 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -346، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 19.54‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 476 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 38.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 882
المشتركون
-724 ساعات
-757 أيام
-34630 أيام
أرشيف المشاركات
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy

#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست
#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست

#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy
#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy

#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @Cryp
#WAVES همان مقاومتی که قبلا گفتم شکست و رشد خوبی کرد ، الان نقش حمایت رو داره و محدوده 1.350 برای بای مناسب خواهد بود . @CryptoMarket_BitBoy

#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy
#XRP درخواستی ریپل تا زمانی که ترند صعودی از دست نداده ، سل نگیرید روش @CryptoMarket_BitBoy

Babak Bayat _ The Hunt (320).mp38.94 MB

بیتکوین هدفی داره برای 97300 کمی زمان میبره تاچ کنه @CryptoMarket_BitBoy

#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#WEN پایینهاشو میشه خرید ، واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy

دلار بی سرو صدا 75 رو رد کرد !! به کی چی باید گفت ؟!!

دلار فردایی تهران ⛳️ 74,‌‌‌950 معامله :))

🔴رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: مقامات اسرائیل بر این باورند که اکنون فرصت مناسبی برای حمله همه جانبه به تاسیسات هسته ای ایران است 🔴‌رسانه عبری: نیروی هوایی ارتش اعلام کرده است که آماده‌سازی برای حمله احتمالی به اهداف هسته‌ای در ایران در حال انجام است. پ.ن : فقط اینو کم داشتیم :))) @CryptoMarket_BitBoy

دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC ا
دوستان با توجه به اینکه کارمزد انتقال بستر ترون در کوینکس 4.3 دلاره و بعضی صرافیا بیشتر از اینه ، بجای این شبکه از شبکه BSC استفاده کنید . بیشتر صرافیا هم هست و کارمزدش در حد صفره ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

واضحه که مارکت هر اصلاحی داده فقط فرصت خرید شده و بنظرم هر منفی بالا که خورد باید خرید و نگهداشت . من همین الان دارم میبینم روزایی رو که حسرت این روزا رو میخوریم . بشخصه اگه از روند جا بمونم بزرگترین اشتباه رو تو زندگیم کرده ام ، بنابراین کاری ندارم روند از فردا یا یکماه دیگر استارت میخوره فقط پله ای میخرم و در بولران به جدید الورودها خواهم فروخت . @CryptoMarket_BitBoy

بخدا جو نمیدم ، فقط نمیخام از این روند جا بمونید شمام از شمام به بنده چیزی نمیرسه ، وگرنه بنده خودم میخرم و تتر هم دارم به اندازه کافی .

هر چی ریال اضافه دارین تو بانکتون ، بریزین صرافیا و آماده خرید باشید . @CryptoMarket_BitBoy

دوستان عزیز و بزرگوار هرسوالی در مورد تحلیلها یا سیگنالهای معرفی شده یا هرچیز دیگه ای داشتید در گروه مطرح کنید پی وی مدیران نرید لطفا🌹 https://t.me/+TVLmsibT_MrwVpYZ

✅ی استراتژی خیلی خیلی ساده واسه اسپات هست ✳️در منفی های شدید پله ای بخرید در مثبتهای خوب و بازار سبز پله ای بفروشید ✳️در کریپتو اگر سیو سود نکنید سرتون بی کلاه میمونه ✳️فیوچرز اگر میزنید سعی کنید همجهت و با اهرم کم باشد ❌سرمایه خودتونو بازیچه ی افرادی نکنید که دنبال شوآف هستن❌

#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#eth #سیروان بالای خط روند هفتگی خودش قرار داره و مشکلی برای اسپات ها نیست تارگتها مشخص هستن🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/14175

#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/13865

در بهترین جای ممکن اعلام شد که بالاش تثبیت داد خرید کنید🔥🔥🔥🔥