uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 882 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 277-o'rinni va Eron mintaqasida 14 733-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 882 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -346 ga, so‘nggi 24 soatda esa -7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.54% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 476 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 38 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 882
Obunachilar
-724 soatlar
-757 kunlar
-34630 kunlar
Postlar arxiv
#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch
#link #سیروان در بهترین جای ممکن سیگنال شد و بارها گفتم که تارگت 30دلار رو میزنه نزدیک تارگت🔥🔥🔥 تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/13865

در بهترین جای ممکن اعلام شد که بالاش تثبیت داد خرید کنید🔥🔥🔥🔥

Repost from BitBoy Crypto
🔹بزودی از رشد آلت کوینها جا میمونید ، پولا رو آماده کنید در اسپات و منتظر سیگنالها و واچلیست های ما باشید . این چند درصد بالا دادنشون چیزی نیس 😉 @CryptoMarket_BitBoy

#DOGS #داگز دقیقا طبق مسیر ما حرکت کرد و رشد خوبی داشت (سیگنالش هم کردیم ) @CryptoMarket_BitBoy
#DOGS #داگز دقیقا طبق مسیر ما حرکت کرد و رشد خوبی داشت (سیگنالش هم کردیم ) @CryptoMarket_BitBoy

#ROSE 18درصد پایینتر محدوده 0.084 برای لانگ مناسبه ، یه اردر کوچیک گذاشتم [ مکسی در چارتش درصد رسیدن به نقطه مورد نظر رو هم ا
#ROSE 18درصد پایینتر محدوده 0.084 برای لانگ مناسبه ، یه اردر کوچیک گذاشتم [ مکسی در چارتش درصد رسیدن به نقطه مورد نظر رو هم اضافه کرده و خیلی بکار میاد ] @CryptoMarket_BitBoy

#Dydx روی 1.650 یک اردر جهت لانگ گذاشتم / لورج 3 حد ضرر 1.500 @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI محدوده 2 الی 1.9 دلار برای خرید مناسبه (بای) میتونید اردر بذارید در این رنج @CryptoMarket_BitBoy

دوستان این پست در مورد بازار نبود ، منظورم یه چیز دیگه هست !!! نظرم رو برای بازار اینجا 👉 گفتم ، امیدوارم سیو سود کرده باشید در اوج @CryptoMarket_BitBoy

Usdt.d فراتر از تارگت رفت غوغایی کرد🔥
Usdt.d فراتر از تارگت رفت غوغایی کرد🔥

خب ؛ چیشد پس داشتین میگفتین ، کجایید دقیقا :))

بدون شرح ...

Ovozli xabar01:53

#usdt.d #سیروان دامیننس تتر تا زمانی بالای3.92باشد میتواند تارگتهای 4.03 4.11 را تاچ کند که همان سقف کانال خود است اعتبار تحل
#usdt.d #سیروان دامیننس تتر تا زمانی بالای3.92باشد میتواند تارگتهای 4.03 4.11 را تاچ کند که همان سقف کانال خود است اعتبار تحلیل تا زمانی است که دامیننس تتر بالای3.92باشد تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/14236

دوستان از اصلاحات پیش رو بهترین استفاده رو بکنید ، پله ای در اسپات میخریم . @CryptoMarket_BitBoy

🔴تلویزیون سوریه رسماً سقوط حکومت بشار اسد را اعلام کرد @CryptoMarket_BitBoy

Pepe تارگت دوم هم تاچ شد %30درصد سود با اهرم یک🔥🔥🔥 👌👌
Pepe تارگت دوم هم تاچ شد %30درصد سود با اهرم یک🔥🔥🔥 👌👌

هارمونی بتونه بالای 0.050 تثبیت بده ، رشد خوبی در پیش داره . اینجا محدوده مقاومتی هست فعلا بذارید یشکنه بعد میشه لانگ گرفت یا اسپات خرید @CryptoMarket_BitBoy

#ONE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy
#ONE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy

این سیگنال #GROK بود که 21 درصد اسپات از پله اول رشد کرده ، میتونید ریسک فری کنید فعلا @CryptoMarket_BitBoy

بیبی دوج رفت ...
بیبی دوج رفت ...