uz
Feedback
- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

Kanalga Telegram’da o‘tish

- لسنا بِداخل البحر، لماذا كُل هـذا الغرق؟!

Ko'proq ko'rsatish
3 007
Obunachilar
-424 soatlar
-177 kunlar
-10530 kunlar
Postlar arxiv
والله لو سكتوا بس الوضع هيبقي احسن بكتير

ليه العيلة مش بتهون أو بتسكت وتسيبك في حالك

ليه دماغي مسوحاني كدا

ليه الحياة مش ابسط من كدا

بقالي فترة كبيرة بحاول اصلح كام حاجة في حياتي وموصلتش لنهاية مرضية ودلوقتي تعبت ومش قادرة اكمل ورجعت لنقطة الصفر (لو مكملتش هندم وكل حاجه هتخرب تاني)