uk
Feedback
- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

Відкрити в Telegram

- لسنا بِداخل البحر، لماذا كُل هـذا الغرق؟!

Показати більше
3 003
Підписники
-424 години
-197 днів
-10630 день
Архів дописів
والله لو سكتوا بس الوضع هيبقي احسن بكتير

ليه العيلة مش بتهون أو بتسكت وتسيبك في حالك

ليه دماغي مسوحاني كدا

ليه الحياة مش ابسط من كدا

بقالي فترة كبيرة بحاول اصلح كام حاجة في حياتي وموصلتش لنهاية مرضية ودلوقتي تعبت ومش قادرة اكمل ورجعت لنقطة الصفر (لو مكملتش هندم وكل حاجه هتخرب تاني)