fa
Feedback
- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

رفتن به کانال در Telegram

- لسنا بِداخل البحر، لماذا كُل هـذا الغرق؟!

نمایش بیشتر
3 007
مشترکین
-424 ساعت
-177 روز
-10530 روز
آرشیو پست ها
والله لو سكتوا بس الوضع هيبقي احسن بكتير

ليه العيلة مش بتهون أو بتسكت وتسيبك في حالك

ليه دماغي مسوحاني كدا

ليه الحياة مش ابسط من كدا

بقالي فترة كبيرة بحاول اصلح كام حاجة في حياتي وموصلتش لنهاية مرضية ودلوقتي تعبت ومش قادرة اكمل ورجعت لنقطة الصفر (لو مكملتش هندم وكل حاجه هتخرب تاني)