es
Feedback
- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

Ir al canal en Telegram

- لسنا بِداخل البحر، لماذا كُل هـذا الغرق؟!

Mostrar más
3 007
Suscriptores
-424 horas
-177 días
-10530 días
Archivo de publicaciones
والله لو سكتوا بس الوضع هيبقي احسن بكتير

ليه العيلة مش بتهون أو بتسكت وتسيبك في حالك

ليه دماغي مسوحاني كدا

ليه الحياة مش ابسط من كدا

بقالي فترة كبيرة بحاول اصلح كام حاجة في حياتي وموصلتش لنهاية مرضية ودلوقتي تعبت ومش قادرة اكمل ورجعت لنقطة الصفر (لو مكملتش هندم وكل حاجه هتخرب تاني)