ru
Feedback
- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.

Открыть в Telegram

- لسنا بِداخل البحر، لماذا كُل هـذا الغرق؟!

Больше
3 007
Подписчики
-424 часа
-177 дней
-10530 день
Архив постов
والله لو سكتوا بس الوضع هيبقي احسن بكتير

ليه العيلة مش بتهون أو بتسكت وتسيبك في حالك

ليه دماغي مسوحاني كدا

ليه الحياة مش ابسط من كدا

بقالي فترة كبيرة بحاول اصلح كام حاجة في حياتي وموصلتش لنهاية مرضية ودلوقتي تعبت ومش قادرة اكمل ورجعت لنقطة الصفر (لو مكملتش هندم وكل حاجه هتخرب تاني)