uz
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

Kanalga Telegram’da o‘tish

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

Ko'proq ko'rsatish
1 037
Obunachilar
+124 soatlar
-17 kunlar
-1630 kunlar
Postlar arxiv
- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .

فيه فرق بين الإحساس اللي بيجي من اللا شيء .. وبين الإحساس اللي وراه تصرفات واضحة ... الإنسان مش بيتوهم... لا هو بيشوف وبيحس... القلب مش ساحر بيخترع إحساس... القلب بس بيترجم اللي بتشوفه عينيك وتعيشه روحك... صدق إحساسك... لأنه بيترجم الحقيقة اللي قدامك.

صلينا على رسول الله؟