uk
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

Відкрити в Telegram

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

Показати більше
1 037
Підписники
+124 години
-17 днів
-1630 день
Архів дописів
- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .

photo content

فيه فرق بين الإحساس اللي بيجي من اللا شيء .. وبين الإحساس اللي وراه تصرفات واضحة ... الإنسان مش بيتوهم... لا هو بيشوف وبيحس... القلب مش ساحر بيخترع إحساس... القلب بس بيترجم اللي بتشوفه عينيك وتعيشه روحك... صدق إحساسك... لأنه بيترجم الحقيقة اللي قدامك.

صلينا على رسول الله؟