ar
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

الذهاب إلى القناة على Telegram

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

إظهار المزيد
1 037
المشتركون
+124 ساعات
-17 أيام
-1630 أيام
أرشيف المشاركات
- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .

photo content

فيه فرق بين الإحساس اللي بيجي من اللا شيء .. وبين الإحساس اللي وراه تصرفات واضحة ... الإنسان مش بيتوهم... لا هو بيشوف وبيحس... القلب مش ساحر بيخترع إحساس... القلب بس بيترجم اللي بتشوفه عينيك وتعيشه روحك... صدق إحساسك... لأنه بيترجم الحقيقة اللي قدامك.

صلينا على رسول الله؟