غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 037
المشتركون
+124 ساعات
-17 أيام
-1630 أيام
أرشيف المشاركات
1 037
فيه فرق بين الإحساس اللي بيجي من اللا شيء .. وبين الإحساس اللي وراه تصرفات واضحة ... الإنسان مش بيتوهم... لا هو بيشوف وبيحس... القلب مش ساحر بيخترع إحساس... القلب بس بيترجم اللي بتشوفه عينيك وتعيشه روحك... صدق إحساسك... لأنه بيترجم الحقيقة اللي قدامك.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
