ch
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

前往频道在 Telegram

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

显示更多
1 037
订阅者
+124 小时
-17
-1630
帖子存档
- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .

فيه فرق بين الإحساس اللي بيجي من اللا شيء .. وبين الإحساس اللي وراه تصرفات واضحة ... الإنسان مش بيتوهم... لا هو بيشوف وبيحس... القلب مش ساحر بيخترع إحساس... القلب بس بيترجم اللي بتشوفه عينيك وتعيشه روحك... صدق إحساسك... لأنه بيترجم الحقيقة اللي قدامك.

صلينا على رسول الله؟