غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|
Открыть в Telegram
1 037
Подписчики
+124 часа
-17 дней
-1630 день
Архив постов
1 037
فيه فرق بين الإحساس اللي بيجي من اللا شيء .. وبين الإحساس اللي وراه تصرفات واضحة ... الإنسان مش بيتوهم... لا هو بيشوف وبيحس... القلب مش ساحر بيخترع إحساس... القلب بس بيترجم اللي بتشوفه عينيك وتعيشه روحك... صدق إحساسك... لأنه بيترجم الحقيقة اللي قدامك.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
