uz
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Kanalga Telegram’da o‘tish

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه analitikasi

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 13 687 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 8 020-o'rinni va Eron mintaqasida 23 530-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 13 687 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -313 ga, so‘nggi 24 soatda esa -18 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 2.29% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 314 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

13 687
Obunachilar
-1824 soatlar
-637 kunlar
-31330 kunlar
Postlar arxiv
حرفی،نقلی،سخنی😎 و اما شماهایی که همه چیزو به سخره میگیرید و بی احترامی میکنید،برای خودتونم که شده کمی تامل کنید چون اینجوری فقط بیشتر از اینی که هستید از زنگی جا میمونید،بجاش تمرکزتونو بذارید روی همبستگی و رشد❤️ مخلص

در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑
در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑

شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍
+3
شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... و اینکه هیچکس از کسی بالاتر نیست،پایینترم نیست،حتی برابرم نیست،همه منحصر به فردن،پس کسیو با هیچکس مقایسه نکنید و عنوان ندین👍 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

🟡سوال یا موردی بود به @advinfar بفرستید،همه جواب داده میشه،از صبر شما سپاس گزارم

🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍
🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍

📣در هر صورت هرکی هرچی میگه درست میگه واسه خودش میگه،شما ببینید خودتون کجا ایستادید🫡

حتی اینجا هم مجدد نظرمو گفتم ولی به خاطر بی احترامی‌هایی شد سیگنالش نکردم براتون...

🟡اولین تحلیل بود که در V.PRO براتون گذاشتم و بجای تشکر فقط هیت و مسخره کردید،در هر صورت همتون عشقید❤️‍🔥

آواکس و کا‌اس‌ام هم فکر میکنم رشدای خوبی رو تجربه کنن

یه جورایی مثل سولانا و یا حتی همین متیس

این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی
این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی

اینطور است☄️
اینطور است☄️

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

میخوام امضامو روو مارکت بزنم،قدیمیا میگیرن چی میگم،52~53😉

📣کل مارکت اینطوریه که بعد از یه اصلاح،میریم برای ادامه مسیر،من شخصا ترجیح میدم در جهت لانگ مارکت همراه شم تا سل،پس الان بهترین راهکار صبره تا بازار موقعیت ایجاد کنه... پایدار باشید☄️

حواستون به اتریوم بود که😉