uk
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Відкрити в Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Канал CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) у мовному сегменті Фарсі є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 13 687 підписників, посідаючи 8 020 місце в категорії Криптовалюти та 23 530 місце у регіоні Іран.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 13 687 підписників.

За останніми даними від 26 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -313, а за останні 24 години на -18, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 2.29%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 314 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 27 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Криптовалюти.

13 687
Підписники
-1824 години
-637 днів
-31330 день
Архів дописів
حرفی،نقلی،سخنی😎 و اما شماهایی که همه چیزو به سخره میگیرید و بی احترامی میکنید،برای خودتونم که شده کمی تامل کنید چون اینجوری فقط بیشتر از اینی که هستید از زنگی جا میمونید،بجاش تمرکزتونو بذارید روی همبستگی و رشد❤️ مخلص

در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑
در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑

شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍
+3
شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... و اینکه هیچکس از کسی بالاتر نیست،پایینترم نیست،حتی برابرم نیست،همه منحصر به فردن،پس کسیو با هیچکس مقایسه نکنید و عنوان ندین👍 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

🟡سوال یا موردی بود به @advinfar بفرستید،همه جواب داده میشه،از صبر شما سپاس گزارم

🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍
🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍

📣در هر صورت هرکی هرچی میگه درست میگه واسه خودش میگه،شما ببینید خودتون کجا ایستادید🫡

حتی اینجا هم مجدد نظرمو گفتم ولی به خاطر بی احترامی‌هایی شد سیگنالش نکردم براتون...

🟡اولین تحلیل بود که در V.PRO براتون گذاشتم و بجای تشکر فقط هیت و مسخره کردید،در هر صورت همتون عشقید❤️‍🔥

آواکس و کا‌اس‌ام هم فکر میکنم رشدای خوبی رو تجربه کنن

یه جورایی مثل سولانا و یا حتی همین متیس

این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی
این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی

اینطور است☄️
اینطور است☄️

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

میخوام امضامو روو مارکت بزنم،قدیمیا میگیرن چی میگم،52~53😉

📣کل مارکت اینطوریه که بعد از یه اصلاح،میریم برای ادامه مسیر،من شخصا ترجیح میدم در جهت لانگ مارکت همراه شم تا سل،پس الان بهترین راهکار صبره تا بازار موقعیت ایجاد کنه... پایدار باشید☄️

🔹ETH🔹 @ADVINCLUB👁
🔹ETH🔹 @ADVINCLUB👁

حواستون به اتریوم بود که😉

💸BTC💸 @ADVINCLUB👁
💸BTC💸 @ADVINCLUB👁