ru
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Открыть в Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Канал CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 13 687 подписчиков, занимая 8 020 место в категории Криптовалюты и 23 530 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 13 687 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -313, а за последние 24 часа — -18, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 2.29%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 314 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

13 687
Подписчики
-1824 часа
-637 дней
-31330 день
Архив постов
حرفی،نقلی،سخنی😎 و اما شماهایی که همه چیزو به سخره میگیرید و بی احترامی میکنید،برای خودتونم که شده کمی تامل کنید چون اینجوری فقط بیشتر از اینی که هستید از زنگی جا میمونید،بجاش تمرکزتونو بذارید روی همبستگی و رشد❤️ مخلص

در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑
در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑

شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍
+3
شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... و اینکه هیچکس از کسی بالاتر نیست،پایینترم نیست،حتی برابرم نیست،همه منحصر به فردن،پس کسیو با هیچکس مقایسه نکنید و عنوان ندین👍 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

🟡سوال یا موردی بود به @advinfar بفرستید،همه جواب داده میشه،از صبر شما سپاس گزارم

🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍
🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍

📣در هر صورت هرکی هرچی میگه درست میگه واسه خودش میگه،شما ببینید خودتون کجا ایستادید🫡

حتی اینجا هم مجدد نظرمو گفتم ولی به خاطر بی احترامی‌هایی شد سیگنالش نکردم براتون...

🟡اولین تحلیل بود که در V.PRO براتون گذاشتم و بجای تشکر فقط هیت و مسخره کردید،در هر صورت همتون عشقید❤️‍🔥

آواکس و کا‌اس‌ام هم فکر میکنم رشدای خوبی رو تجربه کنن

یه جورایی مثل سولانا و یا حتی همین متیس

این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی
این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی

اینطور است☄️
اینطور است☄️

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

میخوام امضامو روو مارکت بزنم،قدیمیا میگیرن چی میگم،52~53😉

📣کل مارکت اینطوریه که بعد از یه اصلاح،میریم برای ادامه مسیر،من شخصا ترجیح میدم در جهت لانگ مارکت همراه شم تا سل،پس الان بهترین راهکار صبره تا بازار موقعیت ایجاد کنه... پایدار باشید☄️

🔹ETH🔹 @ADVINCLUB👁
🔹ETH🔹 @ADVINCLUB👁

حواستون به اتریوم بود که😉

💸BTC💸 @ADVINCLUB👁
💸BTC💸 @ADVINCLUB👁