fa
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

رفتن به کانال در Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

کانال CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 13 687 مشترک است و جایگاه 8 020 را در دسته رمزارزها و رتبه 23 530 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 13 687 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -313 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -18 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 2.29% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 314 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

13 687
مشترکین
-1824 ساعت
-637 روز
-31330 روز
آرشیو پست ها
حرفی،نقلی،سخنی😎 و اما شماهایی که همه چیزو به سخره میگیرید و بی احترامی میکنید،برای خودتونم که شده کمی تامل کنید چون اینجوری فقط بیشتر از اینی که هستید از زنگی جا میمونید،بجاش تمرکزتونو بذارید روی همبستگی و رشد❤️ مخلص

در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑
در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑

شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍
+3
شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... و اینکه هیچکس از کسی بالاتر نیست،پایینترم نیست،حتی برابرم نیست،همه منحصر به فردن،پس کسیو با هیچکس مقایسه نکنید و عنوان ندین👍 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

🟡سوال یا موردی بود به @advinfar بفرستید،همه جواب داده میشه،از صبر شما سپاس گزارم

🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍
🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍

📣در هر صورت هرکی هرچی میگه درست میگه واسه خودش میگه،شما ببینید خودتون کجا ایستادید🫡

حتی اینجا هم مجدد نظرمو گفتم ولی به خاطر بی احترامی‌هایی شد سیگنالش نکردم براتون...

🟡اولین تحلیل بود که در V.PRO براتون گذاشتم و بجای تشکر فقط هیت و مسخره کردید،در هر صورت همتون عشقید❤️‍🔥

آواکس و کا‌اس‌ام هم فکر میکنم رشدای خوبی رو تجربه کنن

یه جورایی مثل سولانا و یا حتی همین متیس

این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی
این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی

اینطور است☄️
اینطور است☄️

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

میخوام امضامو روو مارکت بزنم،قدیمیا میگیرن چی میگم،52~53😉

📣کل مارکت اینطوریه که بعد از یه اصلاح،میریم برای ادامه مسیر،من شخصا ترجیح میدم در جهت لانگ مارکت همراه شم تا سل،پس الان بهترین راهکار صبره تا بازار موقعیت ایجاد کنه... پایدار باشید☄️

حواستون به اتریوم بود که😉