es
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Ir al canal en Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

El canal CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 13 687 suscriptores, ocupando la posición 8 020 en la categoría Criptomonedas y el puesto 23 530 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 13 687 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -313, y en las últimas 24 horas de -18, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 2.29%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 314 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

13 687
Suscriptores
-1824 horas
-637 días
-31330 días
Archivo de publicaciones
حرفی،نقلی،سخنی😎 و اما شماهایی که همه چیزو به سخره میگیرید و بی احترامی میکنید،برای خودتونم که شده کمی تامل کنید چون اینجوری فقط بیشتر از اینی که هستید از زنگی جا میمونید،بجاش تمرکزتونو بذارید روی همبستگی و رشد❤️ مخلص

در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑
در ضمن جای امضای قبلیم روو مارکت هنوز درد میکنه واسشون،ونیاز به امضای جدید نیست... My new signature, coming zood👑

شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍
+3
شاید بپرسید چطوری؟ در جواب باید بگم شما چطوی😉 قال @jomong 👍

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... و اینکه هیچکس از کسی بالاتر نیست،پایینترم نیست،حتی برابرم نیست،همه منحصر به فردن،پس کسیو با هیچکس مقایسه نکنید و عنوان ندین👍 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

🟡سوال یا موردی بود به @advinfar بفرستید،همه جواب داده میشه،از صبر شما سپاس گزارم

🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍
🟡اینم نتیجه و جواب من اون عزیزانی که به راحتی به خودشون اجازه توهین و بی احترامی میدن✌️ عشق و صفا باشه،پایدار باشید👍

📣در هر صورت هرکی هرچی میگه درست میگه واسه خودش میگه،شما ببینید خودتون کجا ایستادید🫡

حتی اینجا هم مجدد نظرمو گفتم ولی به خاطر بی احترامی‌هایی شد سیگنالش نکردم براتون...

🟡اولین تحلیل بود که در V.PRO براتون گذاشتم و بجای تشکر فقط هیت و مسخره کردید،در هر صورت همتون عشقید❤️‍🔥

آواکس و کا‌اس‌ام هم فکر میکنم رشدای خوبی رو تجربه کنن

یه جورایی مثل سولانا و یا حتی همین متیس

این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی
این با همین فرمون بره، +100 دلاره به زودی

اینطور است☄️
اینطور است☄️

📣رفقا تحلیل‌ها بلند مدت هستن،والآن زمان مناسبی برای لانگ بازی نیست چون مارکت اصلاح داره،اما در عین حال زمان مناسبی برای سل بازیم نیست... 🟡الآن بهترین کار هیچ کاری نکردنه... 💎صبر... #هشدارهای_آدوین_را_جدی_بگیریم

میخوام امضامو روو مارکت بزنم،قدیمیا میگیرن چی میگم،52~53😉

📣کل مارکت اینطوریه که بعد از یه اصلاح،میریم برای ادامه مسیر،من شخصا ترجیح میدم در جهت لانگ مارکت همراه شم تا سل،پس الان بهترین راهکار صبره تا بازار موقعیت ایجاد کنه... پایدار باشید☄️

حواستون به اتریوم بود که😉