uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 705 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 972-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 705 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa 0 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.89% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 343 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 705
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-347 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
‏یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که توی زندگی گرفتم این بوده که همه‌چیز یک دوره‌ای داره. هیچی، هیچ آدمی، هیچ شرایطی تا همیشه اون‌جوری که هست نمی‌مونه؛ یا تموم می‌شه یا شکلش عوض می‌شه.

‏بحثمون شده بود، صحبت کردیم حلش کردیم. اومدیم خونه کلی بوس بوسیش کردم کلی ناز نازیم کرد، چای ریختم و نشستیم باهم لگو درست کردیم. داریم همو یاد میگیریم و از هم مراقبت میکنیم؛ احساس میکنم تلاشامون برای ساختن رابطمون خوب جواب داده:)

من ها شکست تا من شدم.

یه نصیحت میکنم بهتون جدی بگیرید: پسر یا دختری که به لایف استایل و جسم خودش اهمیت نمیده سمتش نرید اینا مهم‌ترین قسمت زندگیشون یعنی خودشون براشون مهم نیست، نباید انتظار داشته باشید به شما اهمیت بدن

‏یه‌ دیالوگی بود که میگفت: «تا امروز هر اشتباهی‌‌ رو بخشیدم، چون از کُلِ این آدما بیشتر دوسِت داشتم سوفی، اما این‌بار از چشمم افتادی» نیاد اون روزی که هر اشتباهى رو ببخشی، اما همون آدم کاری کنه با یه اشتباه از چشمت بیفته ...

هفت علامت که نشون میده شما برای خودتون سمی هستین: ۱-شک کردن به توانایی هاتون و احساس این که به اندازه کافی خوب نیستید حتی زمانی که خوب عمل می‌کنید. ۲-داشتن تردید برای درخواست کمک، چون نگرانید ناتوان به نظر برسید. ۳-مقایسه دایمی زندگیتون با زندگی دیگران در فضای مجازی و احساس عقب افتادن از دیگران. ۴-اولویت دادن نیازهای دیگران نسبت به نیازهای خودتون و بی اهمیتی به مراقبت از خود. ۵-اجتناب از تنش به هر قیمتی،حتی اگر به معنای سرکوب کردن احساساتتان باشد. ۶-تلاش بیش از حد برای خشنود کردن دیگران که منجر به استرس و فشار میشه. ۷- عقب انداختن کارهای مهم به دلیل ترس از شکست یا انتقاد اگر خودتون رو در کشمکش با هر یکی از این موارد می‌دانید، وقتشه که رویکردتون رو نسبت به کار و زندگی تغییر بدید.

‏یه نصیحت میلیون دلاری می‌کنم بهتون آویزه گوشتون کنید👵🏻: هیچوقت با کسی که قدیم‌ها قهر کردید یا محلش نذاشتید، رفتارتون رو تغییر ندید. زمان گذشته و احتمالاً یادتون رفته، ولی حتماً یه دلیلی داشته که تصمیم گرفتید باهاش ارتباط نداشته باشید.

بعضی چیزها درجهان خیلی مهم‌تر از دارایی هستند یکی از آنها توانایی خوش بودن با چیزهای ساده است...🌱 #دیل_کارنگی

تاحالا آدم سالمی رو ندیدم که توجه ببینه و بره ! آدمای سالم و درست وقتی توجه میبینن ، چند برابرشو بهت پس میدن و ماندگارتر میشن ✔

بچها امروز تراپیستم یه جمله گفت واقعا نمیدونم ولی احساس میکنم انگار یه نور تو قلبم بود میگفت: "زنی مثل شما که به تنهایی می‌تونه هر کاری انجام بده، واقعاً لیاقتش مردی نیست که هیچ تلاشی نمی‌کنه."

تو اورثینک می‌کنی، چون نمی‌نویسی. تو اضطراب داری، چون عمل نمی‌کنی. تو امروز و فردا می‌کنی، چون برنامه نداری. تو استرس داری، چون تمرین نمی‌کنی. ذهن روشنی نداری، چون افکارتو نمی‌نویسی. تو احساس می‌کنی گم شدی، چون هنوز دنبال هدف خودت نرفتی. دنبال تایید دیگران هستی، چون هنوز اونو درون خودت پیدا نکردی. تو احساس غرق شدن می‌کنی، چون می‌خوای چیزی رو کنترل کنی که از دستت خارجه. همه مشکلاتت راه حل دارن، تو فقط باید شهامت برداشتن قدم اول رو داشته باشی.

امروز یه کلمه ی جدید یاد گرفتم به اسم "‏گِس لایت" یعنی کسی شمارو می رنجونه و بعد قانعتون می کنه که تقصیر خودتون بوده. یجور که فکر کنید خیلی حساسید یا حتی به عقل خودتون شک می کنید.

یه وقتاییم هست که انقد فکر کردی، انقدر تو فکرت جنگیدی، انقدر رفتی و برگشتی، انقد دو دوتا چهار تا کردی، انقدر حدس زدی، پیش بینی کردی، انقد کم آوردی و انقد تو فکرت مُردی و زنده شدی که آخرش گفتی ولش کن، بلاخره یه چیزی میشه دیگه، یا‌ میشه یا نمیشه ، یا میاد یا نمیاد، یا خوب میشه یا بد. این همه فکر نداره ، این همه حال خراب کردن نداره ، این همه بدقلقی و ناراحتی نداره. بعضی وقتام باید رهاش کرد ، این فکر لعنتی رو میگم ، باید به حال خودش رها کرد ، مهم نباشه چی میشه. بلاخره یا میشه یا نمیشه.

‏به نظرم تنها معیار برای ورود به رابطه میتونه جواب به این سوال باشه که آیا داشتن اون شخص در زندگی،شما را به آدم بهتر، پر انرژی تر، خود پذیرتر، عاقل تر و آرام تر تبدیل می‌کند؟

امروز تو آیینه به خودم گفتم: سخت بود، ولی تونستی بچه🐋🤍

‏من دارم سخت ترین کار دنیا رو میکنم چون هم غمگینم، هم امیدوار.. هم دلتنگم، هم پر از امید.. هم خسته ام، هم پر از تقلا برای زندگی کردن.. امیدوار بودن یه وقتایی، تو یه موقعیت‌هایی بزرگترین و سخت ترین کار دنیاست.. ✨

خودمون یه‌جاییم، دلمون یه‌جا، فکرمون هزار جا.

واقعا ملت عجیبی داریم. فکرشو بکن ، بلک فرایدیی که به ما هیچ ربطی نداره، همجوره تخفیف میذارن و کلی تبلیغ می‌کنن. بعد نزدیک عید نوروز که عید باستانی و هویت کشورمون هست، قیمت هارو دو برابر می‌کنن...!

+‌در عین حال که ورزش میکنید، لباس های برند می‌پوشید، عطر میزنید و خوش استایل هستید، ‹مودب› هم باشید، ادب کاریزماتیک ترین و یونیک ترین آپشنِ آدم هاست.🤌🏼

‏من شیفته ی احترامم حتی وسط بحث حتی تو سخت ترین لحظه ها حتی تو بدترین دعوا ها یه چیز خاص که هیچ معیاری حریفش نیست.